Du forstår det ikke, Bosse. Det er ligegyldigt hvor mange trøjer og kaffekrus der kan forventes at sælge. Der skal bare sælges flere. Du forstår ikke dit fag, Bosse!
https://kortlink.dk/sudv
Dvs. at hvis City og Chelsea gik fallit og ikke var i PL mere, så ville lønningsniveauet være ok?? Det er sgu ikke Abramovich eller Sheikens skyld at det er gået amok. Det har været hjernedødt længe. Fodboldspilerne i de store ligaer får absurd høje lønninger. Det er ret vammelt at spillere kan få så høj løn. Sæt en max løn på 6 mio om året!! Det er stadig vanvittigt mange penge for at spille fodbold, sammenlignet med hvad andre mennesker hiver i løn. Det er utopi at tro, men der burde helt sikker sættes et lønloft i ligaerne.