Alt kan omgås hvis man vil og det er vel det store problem med FFP. Man har nogle enkelte klubber, som ikke har til hensigt at følge regelværket, da det sætter en kæp i hjulet for deres "forretningsmodel". Det første man hører er jo at den fikser Abramo og Mansour nok.
Personligt læser jeg den slags med en smule undren. Dels fordi jeg ikke selv ville føle mig tryg ved at min klub blev drevet på den måde, og dels fordi jeg synes det er skadeligt og konkurrenceforvridende for de enkelte ligaer.
Personligt læser jeg den slags med en smule undren. Dels fordi jeg ikke selv ville føle mig tryg ved at min klub blev drevet på den måde, og dels fordi jeg synes det er skadeligt og konkurrenceforvridende for de enkelte ligaer.