Snak

Mere indhold efter annoncen
Går ud fra at Bo H. er overordnet manager med en cheftræner under sig!
Leeds united MOT ALAW
Bo ved det selvfølgelig godt. Sådan noget slipper ud før eller siden
FC Midtjylland har vundet 7 ud af 10 mulige mesterskaber i 2035 (skrevet midt i 24/25 sæsonen)
@Mich Uanset hvad så skal Priske holde sig udenfor den snak, uanset om det er et rygte eller konkret.
Ingen kommentarer havde været den rigtige respons.
@ThePantsParty

Herning ligger lige så tæt på Vesterhavet stik Vest som Silkeborg ligger på Kattegat stik Øst så faktum er Herning er lige så meget midtjylland som Silkeborg, eller Vestjylland som Silkeborg er Østjylland... det er faktisk simpel geografi hvis du gider at checke et kort...

Glædelig Jul
Selvfølgelig skal han da melde ud, at han nær havde overtaget Bo Henriksens job. Hvad er der forkert i det?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
flot endnu engang fra den dejlige klub i det midtjyske.
Det hedder Midtjylland - fordi klubben reelt set er i Ikast - Kampene spilles dog i Herning.
Mon ikke nærmere det har været under BO H. som den erstatning for Mads S. Lyng ?

Kan ikke forestille mig at Priske har været tænkt som en erstatning for Bo, men nærmere som en makker til ham eller assistent.


@Tøffe har altid ret


Kaldte du lige Afrikanere slaver?


Derudover har jeg hørt at det var Bo´s eget ønske da han har ønsket aflastning
https://hsfo.dk/artikel/brian-priske-afviste-cheftr%C3%A6nerjob-i-horsens-i-sommer

"Havde Priske sagt ja til cheftrænerjobbet i AC Horsens, havde han overtaget trænergerningen fra Bo Henriksen, der stadig er ansat i Horsens, hvor han har titlen af manager, så han både er ansvarlig for træningen og for køb og salg af spillere".
Annonce