Selvfølgelig skal han da melde ud, at han nær havde overtaget Bo Henriksens job. Hvad er der forkert i det?
De fleste trænere har indtil videre arbejdet efter et "gentleman-kodeks", hvor man ikke offentligt søger en kollegas job, hvis dette er i fare, eller i øvrigt udtaler sig om andres jobsituation.
Der er ingen regler at forbryde sig mod, men det er godt nok dårlig stil at så tvivl om en kollegas job og autoritet. Og jeg kan ikke engang lide Bo Henriksen...!!