Snak

Mere indhold efter annoncen
Selvfølgelig skal han da melde ud, at han nær havde overtaget Bo Henriksens job. Hvad er der forkert i det?

De fleste trænere har indtil videre arbejdet efter et "gentleman-kodeks", hvor man ikke offentligt søger en kollegas job, hvis dette er i fare, eller i øvrigt udtaler sig om andres jobsituation.

Der er ingen regler at forbryde sig mod, men det er godt nok dårlig stil at så tvivl om en kollegas job og autoritet. Og jeg kan ikke engang lide Bo Henriksen...!!
@Tøffe har altid ret

så meget som du troller i FCM tråde så er "had" vist det rette ord lol

men du har jo heller ikke mange glæder fra dit eget hold Brøndby version whatever det end er nu
Glædelig Jul
Og sådan fik man som ny cheftræner lige brandet sig selv mod en stor del af foldbold danmark - folt Priske, flot!

Man må formode at Bo Henriksen havde hørt det på vandrørene før nu, men historien og den offentlige udmelding undergraver da hans position i ACH, måske ikke mod ledelsen - de vil jo åbenlyst gerne have en anden ind - men overfor spillertruppen kan det også koste lidt, hvorfor give sig fuldt ud for en træner som man ved klubben har forsøgt at erstatte.

Har svært ved at tro på at Brian Priske skulle være så blank at han ikke ved disse ting, så svært ikke at konkludere at han gør hvad han gør med fuldt overlæg - dårlig stil uden tvivl... men OK, de er jo konkurrenter!
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
Sådan. Tåberne falder for sensations journalistikken og clickbait her på bold.dk, så der kan komme mere brænde på deres bål.

Nogen med adgang til den fulde artikel, så vi kan afklare hvad der siges i interviewet?
Der står i Horsens Folkeblad, at Brian Priske BEKRÆFTER at have talt med AC Horsens. Det betyder jo han er blevet spurgt om det af journalisten. Han kunne vælge at sige: ingen kommentarer (hvilket er det samme som en bekræftelse) eller lyve om det. Ingen af de to nævnte muligheder virker oplagte.

Til de forargede: kunne det tænkes Bo Henriksen har været fuldt vidende om det og skulle fortsætte i managerrollen???? Hvis det er tilfældet, er det så ikke jer, der ser "lidt" dumme ud nu??
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@FCK 4EVER

Læs den artikel der er blevet linker fra Horsens folkeblad
@ Midtjylland<3

Betalingsmur - så meget interesse har jeg heller ikke for nyheder fra Horsens - men du kan jo gengive det hvis du ønsker.

Og hvilken relevans har det for det du svare på?
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
Thepantsparty:
Skal man endelig fyre sådan en smøre af, aå begrund lige.!
Er du mon en FCK fan der føler sig truet?
@FCK 4EVER


At Bo Henriksen var fuldt klar over det, som jeg har læst nogle steder, så ville Bo Henriksen have mindre ansvar, han ville forsætte i Manager rollen med Indkøb/Salg og stå for træningerne
Fuii! Det burde koste point. Mindst fire af slagsen.
fck-medløber.
Annonce