Tag lige en uges pause Tøffe.
Dette er en signatur.
"eller de havde magtet at læse den artikel folkebladet skrev, "
Har jeg påstået vi er Østjylland, og hvad har SIF med Priskes arrogance og AC Horsens at gøre?
@MadsThomsen - hvor har jeg nævnt noget om slaver?