@Kenneth - men vi hedder hverken FC Midtjylland eller FC Østjylland (og gudsketak og f´ffing lov for det), så det er total irrelevant, og at skyde krudt af i stor passiv aggressiv-stil. Og i spiller i Herning, og alle referere jer som en klub fra Herning, så det med Ikast er bare en formalitet for formalitetens skyld. Tror at mange fra Ikast gerne så at kampene blev spillet derude igen.
Det med slaverne var også ekstremt dumt skrevet af ham tøffe-drengen, men det er ligeså dumt at blande mig ind i den sætning. Det vil jeg på ingen måder blandes ind i. Det er noget med tegnopsætning osv. - det må han få lært så vi undgår misforståelser.
Det med slaverne var også ekstremt dumt skrevet af ham tøffe-drengen, men det er ligeså dumt at blande mig ind i den sætning. Det vil jeg på ingen måder blandes ind i. Det er noget med tegnopsætning osv. - det må han få lært så vi undgår misforståelser.