Snak

Mere indhold efter annoncen
@Kenneth - men vi hedder hverken FC Midtjylland eller FC Østjylland (og gudsketak og f´ffing lov for det), så det er total irrelevant, og at skyde krudt af i stor passiv aggressiv-stil. Og i spiller i Herning, og alle referere jer som en klub fra Herning, så det med Ikast er bare en formalitet for formalitetens skyld. Tror at mange fra Ikast gerne så at kampene blev spillet derude igen.

Det med slaverne var også ekstremt dumt skrevet af ham tøffe-drengen, men det er ligeså dumt at blande mig ind i den sætning. Det vil jeg på ingen måder blandes ind i. Det er noget med tegnopsætning osv. - det må han få lært så vi undgår misforståelser.
@ThePantsParty

Jeg er ikke FCM fan, jeg konstatere bare at I fra Silkeborg er besat af ordet Midtjylland og derfor synes at mene at I burde have monopol på det... Jeg antage at grunden mest er at jeres lokale avis som kun læses af folk fra Silkeborg og omegn kaldte sig Midtjyllands Avis... Det havde folk fra Herning eller Viborg, byer som med rette også kan omtales som midtjyske, ikke noget problem med og deres aviser hed Herning Folkeblad og Viborg Stifts Folkeblad... men da de to midtjyske byer Herning og Ikast slog pjalterne sammen og skabte FC Midtjylland så blev der ballade og det jeg mest hører jer Silkeborg folk sige er at Herning er vestjyst og ikke midtjysk... og der er det så at jeg er nødt til at påpege at geografisk er Herning lige så meget Midtjysk som Silkeborg da deres placering inde i jylland gør at byen har lige så langt til nærmest hav som Silkeborg.

Glædelig Jul
Haha, sikke en tråd, de eneste der reelt ser dumme ud er alle fjolserne herinde på bold.
ACH ACH ACH
biglas43:
Haha, sikke en tråd, de eneste der reelt ser dumme ud er alle fjolserne herinde på bold.


Ja, de/vi ser dumme ud, fordi bold.dk ikke har evnet at gengive en artikel, så de væsentligste detaljer kommer med.
@Mich - og grunden til du hører det, er at Herning og FC Midtjylland er vestjysk. Tag ud til hvilken som helst Vestjysk klub og så ser du FCM-logoet plastret over det hele i deres netværk. Pr. din logik er FCM midtjysk fordi du sammenligner noget geografi med Silkeborg - selv hvis jeg ikke var fra Silkeborg, havde jeg stadig anset FCM som en vestjysk klub. Problemet er bare at det ikke klinger nær så godt at kalde sig FC Vestjylland.

Var det derimod en Ikast-klub med et stadion i Ikast, så havde der ikke været meget diskussion. Eller havde det været Viborg som fx kaldte sig det, gav det også meget god mening. Herning, not so much.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ThePantsParty

undskyld mig men sikke dog en gang sludder, baset på din logik er Silkeborg så en østjysk klub og det ved jeg ihvertfald at de fleste af dine Silkeborg fæller ikke ser sig for at være.

og din logik med at fordi de har samarbejdsklubber vest for dem så er de per din logik vestjysk... ud fra same logik ville din egen klub Silkeborg så blive en østjysk hvis den var dygtig nok til at få samarbejds partnerne som lå øst for Silkeborg...

faktum er at FCM har samarbejdsklubber i måde vest og midtjylland, ja endda i det NORD vest jyske i form af Skive og Thisted så jeg synes du skulle lade den ligge, jeg er udemærket klar over at I i Silkeborg følte en slags ejerskab på ordet i form af jeres avis hedder det og en lang række virksomheder på jeres egen også bruger det i en eller anden form, men på samme måde som Silkeborg avis hedder Midtjylland uden på nogen måde at dække hele Midtjylland, så hedder Ikast og Hernings fælles hold det også, uden altså at dække Silkeborg, men det ændre blot ikke på at både Ikast og Herning er midtjyske byer geografisk og navnet dermed passer, Ikast ligger endda mere i midten end Silkeborg hvis vi finder linealen frem så FC Vestjylland ville da være fuldstændig forkert...

og helt ærligt kan du ikke være ligeglad når du bliver ved med at også skriver at du ikke kan lide FC navne...
Glædelig Jul
Hvorfor al den negative respons på Priskes udtagelser,
Bo meldte jo selv ud i sommers at han ønskede en førsteholds træner, så han selv kunne ligge mere energi i rolle som Manager/Sportschef.
Mig bekendt er Horsens den eneste klub i suppen som har en cheftræner som fungere som fuldblods manager, og det er jo et faktum at Bo lagde sindsygt mange timer i jobbet.
Det havde været et spændende hold med Priske og Bo ved roret.
Kunne på ingen måde tro at han har været tænkt som en erstatning for den kære Bo
"Mig bekendt er Horsens den eneste klub i suppen som har en cheftræner som fungere som fuldblods manager, og det er jo et faktum at Bo lagde sindsygt mange timer i jobbet."

Hvis du høre en eller anden syngende lyd i dine øre så er det Ståle Solbakken der beklager sig et eller andet sted i landet - da han vist nok var den første der fik en Manager position - mig bekendt...
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
@ThePantsParty

Herning ligger lige så tæt på Vesterhavet stik Vest som Silkeborg ligger på Kattegat stik Øst så faktum er Herning er lige så meget midtjylland som Silkeborg, eller Vestjylland som Silkeborg er Østjylland... det er faktisk simpel geografi hvis du gider at checke et kort...


Alt vest for israndslinjen er Vestjylland
Enhver som har fulgt bare lidt med i hvad der sker i Horsens kunne jo sige sig selv at man ikke var gået bag ryggen på Bo Henriksen. Han har gjort det så godt for klubben at det aldrig ville give mening. Hvorfor skulle Horsens melde noget ud om det? Man behøver jo ikke melde ud omkring alle overvejelser man har i en klub. Man havde faktisk meldt ud at man søgte at aflaste Bo Henriksen fordi han har så meget at se til, jeg troede så personligt at man det var på sportschef posten man ville forsøge at få en ind og holde på Bo som chef træner, da han er god til at integrere spillere, men han er selvfølgelig også god til at lave handler. Jeg er glad for den løsning man har fundet nu, at aflaste på scouting siden og beholde på begge poster, da han har vist at han er god til begge dele.
Annonce