Snak

Mere indhold efter annoncen
Biglas43 har min stemme for bedste indlæg i denne tråd - med solid margin.
ThePantsParty

Tror du kan kalde FCM, for mere end vestjysk med det argument. Min egen lille lokale klub, som ligger i Østjylland, samarbejder med FCM. Desuden hører jeg også, at FCM breder sig mod nord..... De er sgu glubske de Ulve.... Desværre!
@guldsmed42

Baseret på den logik er alt øst for same Østjylland...

og så har jeg ikke mere at tilføje siden mine tidligere poster samt denne skulle dække emnet som synes at kører i ring.
Glædelig Jul
Sormani holder sig klar i det jyske
Annonce