Biglas43 har min stemme for bedste indlæg i denne tråd - med solid margin.
Snak
tirs 17. sep 2019
ThePantsParty
Tror du kan kalde FCM, for mere end vestjysk med det argument. Min egen lille lokale klub, som ligger i Østjylland, samarbejder med FCM. Desuden hører jeg også, at FCM breder sig mod nord..... De er sgu glubske de Ulve.... Desværre!
Tror du kan kalde FCM, for mere end vestjysk med det argument. Min egen lille lokale klub, som ligger i Østjylland, samarbejder med FCM. Desuden hører jeg også, at FCM breder sig mod nord..... De er sgu glubske de Ulve.... Desværre!