Snak

Mere indhold efter annoncen

Priske afslører: Afviste trænerjob i AC Horsens

tirs 17. sep 2019

FC Midtjylland-træner Brian Priske fortæller til Horsens Folkeblad, at han i sommer afviste et tilbud om at blive cheftræner i AC Horsens.



Læs hele nyheden her
Mon Bo Herkules Henriksen ved det??
Dårlig stil at melde det ud egentlig
Tab og vind med samme sind er en tabermentalitet
En lidt speciel nyhed, specielt måske for Bo Henriksen!
FC Midtjylland Liverpool F.C.
Av av, den er vidst ikke helt god Bo Henriksen.. enig med at det er dårlig stil, at melde det ud!
Sikke en upassende og ukollegial udtalelse at komme med.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Skal man være et pikhoved af dimensioner for at være ansat i FC Midtjylland?
I så fald danner han et godt team med Steinlain & Co.

Sindssyg dårligt kollegaskab hvis det er sandt.
- V -
Wow et usympatisk fjols han er ham Priske.

Så forstår man bedre hvorfor Steinlein kan lide ham og at han er træner i sådan en klasseløs, historieforladt og usympatisk klub derude i Vestjylland.

Bo har ikke fortjent den latterliggørelse og arrogance som der bliver lagt for land.
Rolig nu. Bo var selvfølgelig inde over den beslutning.
AC Horsens - ligaens stolt flyvende humlebi
Mon ikke Horsens Folkeblad har fundet ud af historien og ringet til Priske... Kan dårligt forstille mig at han ringer til avisen og siger "hey ved I hvad"...

Han kunne selvfølgelige have sagt ingen kommentar...
Glædelig Jul
Hvor er det lavt at melde ud af Priske, hvis det ikke er noget der er almen viden i Horsens. Men det passer fint ind i FCM´s stil generelt.
Annonce