Mon Bo Herkules Henriksen ved det??
Snak
Priske afslører: Afviste trænerjob i AC Horsens
tirs 17. sep 2019
FC Midtjylland-træner Brian Priske fortæller til Horsens Folkeblad, at han i sommer afviste et tilbud om at blive cheftræner i AC Horsens.
Læs hele nyheden her
tirs 17. sep 2019
Dårlig stil at melde det ud egentlig
Tab og vind med samme sind er en tabermentalitet
tirs 17. sep 2019
En lidt speciel nyhed, specielt måske for Bo Henriksen!
FC Midtjylland
Liverpool F.C.
tirs 17. sep 2019
Av av, den er vidst ikke helt god Bo Henriksen.. enig med at det er dårlig stil, at melde det ud!
tirs 17. sep 2019
Skal man være et pikhoved af dimensioner for at være ansat i FC Midtjylland?
I så fald danner han et godt team med Steinlain & Co.
Sindssyg dårligt kollegaskab hvis det er sandt.
I så fald danner han et godt team med Steinlain & Co.
Sindssyg dårligt kollegaskab hvis det er sandt.
- V -
tirs 17. sep 2019
Wow et usympatisk fjols han er ham Priske.
Så forstår man bedre hvorfor Steinlein kan lide ham og at han er træner i sådan en klasseløs, historieforladt og usympatisk klub derude i Vestjylland.
Bo har ikke fortjent den latterliggørelse og arrogance som der bliver lagt for land.
Så forstår man bedre hvorfor Steinlein kan lide ham og at han er træner i sådan en klasseløs, historieforladt og usympatisk klub derude i Vestjylland.
Bo har ikke fortjent den latterliggørelse og arrogance som der bliver lagt for land.
tirs 17. sep 2019
Rolig nu. Bo var selvfølgelig inde over den beslutning.
AC Horsens - ligaens stolt flyvende humlebi
tirs 17. sep 2019
Mon ikke Horsens Folkeblad har fundet ud af historien og ringet til Priske... Kan dårligt forstille mig at han ringer til avisen og siger "hey ved I hvad"...
Han kunne selvfølgelige have sagt ingen kommentar...
Han kunne selvfølgelige have sagt ingen kommentar...
Glædelig Jul