Kassen og kassen. Håber da de loge kan finde 35.000 på kistebunden. Ellers har de nok større problemer
Snak
Pyro koster kassen: AaB får bøde på 35.000 kroner
tirs 5. dec 2023
Fodboldens Disciplinærinstans har tildelt AaB en bøde på 35.000 kroner efter massiv brug af pyroteknik i hjemmekampen mod Hobro.
Læs hele nyheden her
Redigerettirs 5. dec 2023
Det er trods alt en medarbejder løn.
Tror det er en frustrerende udgift for de flest, men det burde ikke vælte nogens budget.
Nogen der ved hvordan de bøder fast sættes? Det virker lidt tilfældigt. FCK fik en på 225.000, men der var noget med det kom på banen og tæt på dommeren. AGF fik en på 150.000 i Herning, men det forsinkede vist kampstart. Men den på 50.000,- forstår jeg ikke i sammenligningen med det.
Så bare Pyro er enten 35.000 eller 50.000?
Tror det er en frustrerende udgift for de flest, men det burde ikke vælte nogens budget.
Nogen der ved hvordan de bøder fast sættes? Det virker lidt tilfældigt. FCK fik en på 225.000, men der var noget med det kom på banen og tæt på dommeren. AGF fik en på 150.000 i Herning, men det forsinkede vist kampstart. Men den på 50.000,- forstår jeg ikke i sammenligningen med det.
Så bare Pyro er enten 35.000 eller 50.000?
The ancient Greeks were the first ones to say an unexamined life is not worth living. They don't tell you of course what we found out, an examined life not that fascinating either.
tirs 5. dec 2023
Hvor er det glædeligt at der sættes så markant ind overfor problemet. Med så voldsom en bøde, er jeg sikker på at nu er problemet løst, en gang for alle. Tusind tak for at vise så tydelig konsekvens. Glædelig Jul.
Redigerettirs 5. dec 2023
Nu er det jo ikke kun den her ene bøde AaB har fået.
Det er over en halv million i 2023. Og det er vel fuldstændigt unødvendigt at man som “fan” vil påføre sin klub udgifter.
Vesttribunen gør et fantastisk stykke arbejde. Dog er pyro imo en tåbelig måde at vise støtte på. Når man nu er klar over det koster klubben penge.
Det er sgu for meget generation Z og woke at andre bare må ændre og tilpasse sig fordi man ikke vil acceptere reglerne.
Det er over en halv million i 2023. Og det er vel fuldstændigt unødvendigt at man som “fan” vil påføre sin klub udgifter.
Vesttribunen gør et fantastisk stykke arbejde. Dog er pyro imo en tåbelig måde at vise støtte på. Når man nu er klar over det koster klubben penge.
Det er sgu for meget generation Z og woke at andre bare må ændre og tilpasse sig fordi man ikke vil acceptere reglerne.
Never argue with stupid people.
They'll drag you down to their level and beat you with experience.
tirs 5. dec 2023
Få nu fat I de fjolser der tænder romerlys, og lad dem selv betale bøden. Giv dem karantæne til de efterfølgende kampe, så vi kommer dette cirkus til livs. Der kan sagtens skabes god stemning uden pyro.
tirs 5. dec 2023
Kassen og kassen. Håber da de loge kan finde 35.000 på kistebunden. Ellers har de nok større problemer
Man budgetterer jo naturligvis ikke med den her slags bøder, så hver eneste gang klubben får en bøde fordi fansene er amøber, skal pengene tages fra andre steder i budgettet, ellers kommer underskuddet til at vokse med samme beløb som bøderne. Jeg har ikke set et overblik over de samlede bøder AaB har fået i år for nylig, og man slipper generelt billigere i 1. div., men det er et stort beløb.
.
tirs 5. dec 2023
Få nu fat I de fjolser der tænder romerlys, og lad dem selv betale bøden. Giv dem karantæne til de efterfølgende kampe, så vi kommer dette cirkus til livs. Der kan sagtens skabes god stemning uden pyro.
Jeg tror desværre ikke man har juridisk mulighed for at videresende bøderne på den måde, men man kan jo starte med at indskrive i stadions reglement at det betyder en bøde på xx kr. at afbrænde pyro. Det kunne være 5000 eller 10000 efter min mening.
.