Jeg er dog enig i at et stadion på 30.000 bliver for meget, men man kommer ikke uden om at FCM i lang tid har haft den største belægnings-/udnyttelses procent til deres hjemmekampe i Superligaen. Udvidelse af stadion vil derfor sagtens kunne forsvares, men spørgsmålet er hvor meget det kan holde til.
Den omtalte procentsats du er inde på er ikke rigtig relevant.
Det er jo simpel logik at den er så relativt høj, når man tager stadions manglende kapacitet i betragtning.
Det vil være langt mere imponerende hvis man så får et stadion med et større kapacitet, og den omtalte procentsats, så stadig er lige så høj som nu.
Om den så er det, kan vi kun gisne om for nuværende.