Snak

Mere indhold efter annoncen

Rædselshalvleg gav Viborg pinlig afklapsning

lør 16. feb 2019
Viborg var bagud med 5-0 ved halvleg mod Hamburger SV's andethold, og skulle være glade for at tyskerne valgte at skåne 1. divisions-mandskabet i anden halvleg ved kun at sende de grønblusede hjem med et 6-2-nederlag.

Læs hele nyheden her
Av av av...
Viborg kunne derfor tage fra Tyskland med en rigtig skidt generalprøve i bagagen, og har derfor noget at arbejde på før de om fjorten dage igen tager hul på 1. divisionen med en udekamp mod Næstved.


Generalprøve? :b mig bekendt har de endnu en træningskamp (Skive) inden 1.division går i gang, men ja, det var da et skidt resultat :-)
Rettidig omhu er oftest godt, men VFF har fuldstændig forsømt det defensive i dette transfervindue

- Bonde er nu skadet
- Trier er nu skadet
- Dehn er langtidsskadet
- Grønning er skadet
- og bagved står en helt grøn uerfaren målmand

...det efterlader VFF med én midtstopper i truppen - og to backs (en i hver side) - og ingen opryddere på den defensive midtbane

Og selvfølgelig er Thychosen og Vestergaard begge løbet ind i skader igen

Det er meget bekymrende - og jeg har allerede spillet 200 kr på at VFF taber i Næstved - jeg kan ikke se andet end at Næstved scorer en 2-3 stykker på VFF

Scheel i midterforsvaret kostede 5 mål på en halv time mod HSV´s 2. hold (krydret med U-spillere)
Annonce