Der er ikke rødt kort. Jeg holder hverken med herning-ikast eller brøndby, men synes nu dommeren gør det rigtige ved kun at tildele et gult kort.
Vi er forbi de tider, hvor et lille dask eller en bevægelse rettet mod en modstander uden bold i nærheden automatisk giver et rødt kort.
Vi er forbi de tider, hvor et lille dask eller en bevægelse rettet mod en modstander uden bold i nærheden automatisk giver et rødt kort.