Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er ikke rødt kort. Jeg holder hverken med herning-ikast eller brøndby, men synes nu dommeren gør det rigtige ved kun at tildele et gult kort.

Vi er forbi de tider, hvor et lille dask eller en bevægelse rettet mod en modstander uden bold i nærheden automatisk giver et rødt kort.
Skift ham ud i pausen
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Brøndbyspilleren starter , havde Poulsen ikke forsvaret sig, var han blevet lagt ned. Gult kort til begge
Bare i reference til tidligere i sæsonen hvor situationen var magen til men omvendt, Nicolai Poulsen blev skubbet ned i hovedet/halsen Der blev der uddelt gult til begge.
Alle der forsøger det ekstra ordinære fejler periodevis.
Må dommeren godt give gult og frispark efter et VAR check? Jeg troede kun det var rødt han måtte give.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er et rødt kort, længere er den ikke
Når nu Næstveds Jesper Christiansen modtager rødt i kampen mod Køge, fordi han, efter at Køges Mike Jensen havde skubbet til ham, kommer til at få skubbet Mike Jensen på halsen, så undrer det mig virkeligt at Poulsen ikke modtager rødt for at have fat i ansigtet på Brøndby spilleren, og skubbe ham imens.
Jeg er helt med på, at Brøndby spilleren har godt fat i Poulsen, men det er vel ikke en undskyldning for at plante sin hånd godt og grundigt i Brøndby spillerens ansigt.
Jeg synes, det var godt, der ikke blev stanget rødt ud. Den ser lidt vild ud, og stemningen er helt oppe, men den er jo ikke farlig eller noget. Der er mange benspænd, der er mere til fare for skader. Godt dommerarbejde.
Der er gult til Poulsen, men Poulsens trøje bliver rykket halvt af ham… så straffe til agf. Igen igen vælger dommeren at blive stjernen og mærke jubel fra 30000 publikummer. Få nu kampene dømt 100% af en computer, så kan de ringe dommere være kamp assistenter
Hvor er de BIF fans, som så agf som sygt ringe, og en walkover?

Det gør sejren i dag ekstra smuk.
Annonce