Der var en tilsvarende i CHL, dog lidt mere voldsom, den gav heller ikke rødt
Snak
søn 26. maj 2024
Det ligner et klart rødt kort. Den hånd skal ikke derop og på mange måder minder den om Retov eller Tschiembes røde kort.
Den manglende linje har jeg svært ved at se.
Den manglende linje har jeg svært ved at se.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
man 27. maj 2024
Der er straffe. Ville vel være første gang hvis VAR kiggede efter rødt og så i stedet dømte straffe den anden vej. Havde fandeme været sjovt! Og ikke en forkert dom her.
man 27. maj 2024
Han er og bliver et stort møgsvin på fodboldbanen. Han er jo beskyttet der. Hvis han gjorde de samme ting på gaden ville han komme i fængsel. Ufatteligt at dommerne ikke snart har set at han er omvandrende hjerneblødning. 10 gule kort i sæsonen. Dvs. han får minimum 1 gult kort for hver 3. kamp han spiller. Ligner iøvrigt deres træner, både i opførsel og udseende.
tirs 28. maj 2024
Dommeren dømte generelt en meget god kamp, men der er dog ingen tvivl for mig om at der skulle have været dømt rødt kort i denne situation. Godt nok er det ikke et slag, men det at hånden er helt oppe i ansigtet på modstanderen og at hånden også er med til at modstanden bliver skubbet baglæns og ender med at vælte gør at dette er en klar dommerfejl. Dommere er også mennesker og de laver fejl, men det kunne helt sikkert godt have haft indflydelse på hvordan resten af kampen ville forløbe. På det tidspunkt stod den 1-1
tirs 28. maj 2024
Selvfølgelig er der IKKE rødt her….det er jo ikke et slag el kraftigt skub. At NP er uheldig at han sætter hånden på halsen af modstanderen ser jo værre ud end det er. Bif’eren spiller jo nærmest død….den eneste grund til emnet tages op er pga det er NP….hvis det havde været enhver anden var ingen sag.
Sudare Pro Communi Causa - dét har jeg gjort siden -80
tirs 28. maj 2024
@Eric
Gæt hvem jeg citerer her:
Nå ja, det er dig...
Gæt hvem jeg citerer her:
hvor er det dog typisk at give dommeren skylden for en tabt kamp i stedet for at se på en egen præstation. Utallige gange skyder man skylden på alle andre i stedet for at være mand nok til at sige vi brændte for meget og de andre var bare bedre
Nå ja, det er dig...
tirs 28. maj 2024
@Foxtrot
Du mener vist, at den manglende linje er tydelig at se.
Mon ikke det spiller ind her, at dommeren ikke ser et rent halsgreb a la Martin Retovs rapechoke eller Tshiembes ditto. Samt at Brøndby-spilleren har godt fat i NP.
Det ligner et klart rødt kort. Den hånd skal ikke derop og på mange måder minder den om Retov eller Tschiembes røde kort.
Den manglende linje har jeg svært ved at se.
Du mener vist, at den manglende linje er tydelig at se.
Mon ikke det spiller ind her, at dommeren ikke ser et rent halsgreb a la Martin Retovs rapechoke eller Tshiembes ditto. Samt at Brøndby-spilleren har godt fat i NP.