SIF tager (helt legalt) europapladsen fra RFC. Nu mødes de så head-to-head, tre dage efter at SIF har spillet europæisk kamp: tættere kommer vil vel ikke et fældende bevis for, om det sportsligt kan "betale sig" at vinde den omdiskuterede playoff-kamp. For folk med hang til dystopisk statistisk: Det er ret nøjagtig 1 år siden, RFC mødte SIF i den af Bertelsens benævnte "freak-kamp" (12-0 i hjørnespark, 21-2 i indlæg, men 0-2 som slutresultat). Der havde SIF også lige spillet europæisk kamp tre dage forinden og burde på papiret have tunge ben og alt det der - dengang dog uden forlænget spilletid og på hjemmebane. Fortsætter vores SIF-kompleks i eftermiddag?
Randers FC