Snak

Mere indhold efter annoncen

Rømer og Odey tilbage for Randers

søn 3. aug 08:11

André Rømer og Stephen Odey er tilbage for Randers FC forud for søndagens opgør mod Silkeborg. Se truppen herunder.



Læs hele nyheden her
SIF tager (helt legalt) europapladsen fra RFC. Nu mødes de så head-to-head, tre dage efter at SIF har spillet europæisk kamp: tættere kommer vil vel ikke et fældende bevis for, om det sportsligt kan "betale sig" at vinde den omdiskuterede playoff-kamp. For folk med hang til dystopisk statistisk: Det er ret nøjagtig 1 år siden, RFC mødte SIF i den af Bertelsens benævnte "freak-kamp" (12-0 i hjørnespark, 21-2 i indlæg, men 0-2 som slutresultat). Der havde SIF også lige spillet europæisk kamp tre dage forinden og burde på papiret have tunge ben og alt det der - dengang dog uden forlænget spilletid og på hjemmebane. Fortsætter vores SIF-kompleks i eftermiddag?
Randers FC
Det kan man da håbe på. Men der er INTET der tyder på det. Tænker den ligger lige til højrebenet for RFC denne gang.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
SIF er en modstander der skal give 3 point, det skal ambitionsniveauet simpelthen være til!
Skriver journalisten ikke her, at to unge må vige for to ældre, så snart disse er klar. Well. Det vidner også om en bred trup.
Annonce