I andre klubber er det resultater på banen der driver det. Ikke i FCN. Og det er vel netop derfor, at langt de fleste er ret ligeglade med den klub. Desværre.
Snak
Rampen fyldes lynhurtigt i FCN: Det er det vi skal
tirs 16. sep 12:01
FC Nordsjællands omsætningshastighed på unge talenter er tårnhøj, men det bekymrer ikke Jens Fønsskov Olsen. Det er det, der driver os, siger cheftræneren.
Læs hele nyheden her
Redigerettirs 16. sep 12:10
Klubben der målt over det sidste årti har spillet den smukkeste tekniske fodbold i Superligaen. For mig er de bestemt ikke ligegyldige!
tirs 16. sep 12:34
Lifetec
Hvis de spiller så smuk teknisk fodbold, hvorfor spiller de ikke med om guldet noget oftere?
Hvis de spiller så smuk teknisk fodbold, hvorfor spiller de ikke med om guldet noget oftere?
tirs 16. sep 12:37
Jeg er bestemt heller ikke ligeglad! De bringer nemlig noget andet til spillet, desværre har de bare en vildt kedelig fanbase og forretningssyn. Det er kløgtigt, men røvsygt. De bringer noget netop en unik spillestil kontinuerligt, hvilket man ikke kan sige om om særlig mange klubber i DK.
B93, klubben på Østerbro.
tirs 16. sep 12:48
Det er ihvertfall mange spillere som er glade i FCN, hvor karrieren har skutt fart i klubben. Fabrikken produserer på samlebånd :p
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove
tirs 16. sep 12:55
Hvis de spiller så smuk teknisk fodbold, hvorfor spiller de ikke med om guldet noget oftere?
Nu er det jo stadig sådan, at økonomi betyder en hel del i fodbold. FCN har de seneste 9 år opbygget et akademi, der vel ret beset er i top-10 i Europa (måske endda højere) og en egenkapital der (endelig) er på et leje, hvor man kan begynde at bygge på i forhold til dem, der ikke er talenter mere. I den tid der har været slutspil har FCN kun misset top-6 én gang, vundet medaljer og er generelt det hold med den mest udtalte spillestil. Tilmed, har FCN sparket flere andre Superliga klubber i gang med en større satsning på talenter, hvilket kommer hele Danmarks fodboldverden til gode.
Uden denne røde tråd og talentproduktion, ville FCN i bedste fald være på højde med Viborg og Silkeborg og i værste fald spille som nedrykningskandidat år efter år (hvis ikke 1. Div).
Pointen er, at FCN allerede nu overpræsterer i forhold til klub størrelse og vel har store muligheder for at kunne udvikle sig yderligere, både på talentsiden og på kvaliteten af de etablerede spillere.
FCN ligegyldige? B*tch, please...
tirs 16. sep 12:56
De spiller flot og teknisk på plastik men kommer oftest til kort på det rigtige underlag - det skaber udfordringer for mange af deres talenter nå de så bliver solgt for de har svært ved at følge op på succesen fra fcn/SL
tirs 16. sep 13:08
Hvis de spiller så smuk teknisk fodbold, hvorfor spiller de ikke med om guldet noget oftere?
Vi har da været guld kandidater 2 ud af de sidste 3 sæsoner?
Vi har da været guld kandidater 2 ud af de sidste 3 sæsoner?
FCN er verdens bedste klub
tirs 16. sep 13:12
Fcn
Hvis vi kigger på alle de store salg fcn har lavet de sidste år, hvor mange af dem er så blevet succeser? Det kan godt være du ikke mener fcn er på højde med sif, men de er fanme tæt på. Hvilken relevans har spillestillen, når den ikke giver sportslig succes?
Sportsligt er fcn jo ikke mere relevante end Silkeborg eller Viborg.
Hvis vi kigger på alle de store salg fcn har lavet de sidste år, hvor mange af dem er så blevet succeser? Det kan godt være du ikke mener fcn er på højde med sif, men de er fanme tæt på. Hvilken relevans har spillestillen, når den ikke giver sportslig succes?
Sportsligt er fcn jo ikke mere relevante end Silkeborg eller Viborg.
Redigerettirs 16. sep 13:15
FCN sender ikke et hold på banen for at opnå sportslig succes, de sender dem på banen for at blive solgt. Af den grund er de ikke en fodboldklub, men blot en talentfabrik.
Hvis alle klubber i Superligaen gjorde det, så vil det sportslige produkt blive tilintetgjort.
For mig er det ikke sport, for mig er det blot penge.
Gårsdagens kamp mellem Fredericia og Vejle har jo mere nerve og sportslig faktor end at se FCN. Og DET er netop derfor vi alle elsker fodbold.
Hvis alle klubber i Superligaen gjorde det, så vil det sportslige produkt blive tilintetgjort.
For mig er det ikke sport, for mig er det blot penge.
Gårsdagens kamp mellem Fredericia og Vejle har jo mere nerve og sportslig faktor end at se FCN. Og DET er netop derfor vi alle elsker fodbold.