@Hansen, du misforstår min kommentar.
Du forholder dig til deres strategiske valg og deraf afledte effekt. Den del er jeg ikke uenig i.
Min pointe er, at de er så dygtige til at lave en strategi og eksekvere den, at det kunne være interessant at se hvordan de ville løse en mere mesterskabsaspirerende strategi. Jeg er med på at det ikke er i deres interesse - ellers havde de jo nok gjort det - men som tankeeksperiment er det et interessant perspektiv. I hvert fald i min optik.
Du forholder dig til deres strategiske valg og deraf afledte effekt. Den del er jeg ikke uenig i.
Min pointe er, at de er så dygtige til at lave en strategi og eksekvere den, at det kunne være interessant at se hvordan de ville løse en mere mesterskabsaspirerende strategi. Jeg er med på at det ikke er i deres interesse - ellers havde de jo nok gjort det - men som tankeeksperiment er det et interessant perspektiv. I hvert fald i min optik.