Snak

Mere indhold efter annoncen

Randers-boss' stab hapset: Nyt blod er vigtigt

tors 25. jun 20:26

Rasmus Bertelsen ser frem til at få nyt blod ind i sin stab, mens han ser det som et kvalitetstempel, at FC Midtjylland og Sønderjyske har hentet to af hans assistenter.



Læs hele nyheden her
Nu læser Bertelsen nok ikke denne klumme, men jeg mindes at hans U-13 mandskab dengang, potentielt var landets på daværende tidspunkt, bedste mandskab.
Randers skal passe på ikke at rykke ud.
Der mangler gnist og tro ikke mindst hos cheftræneren
Annonce