Snak

Mere indhold efter annoncen

Randers-chef om assistent: Rødt kort er uacceptabelt

søn 3. aug 17:43

Den fysiske træner for Randers FC Thomas Rostgaard Andersen blev udvist i opgøret mod Silkeborg IF. Det var cheftræner Rasmus Bertelsen ikke tilfreds med.



Læs hele nyheden her
Hør evt SIF fans om der skulle have været gult/rødt.

Randers-træner så rødt

Medfølgende billede af Bertelsen... Det er IKKE meningen man skal lægge 2 og 2 sammen på Bold.
Medfølgende billede af Bertelsen... Det er IKKE meningen man skal lægge 2 og 2 sammen på Bold.


Det er Ekstra Bladet nu....lev med deres click bait lort eller find et andet sted at kommentere...jeg er fristet
Selvfølgelig skulle der være uddelt et andet gule kort, jeg tror dommeren kompencere for den første “fuck up” ved straffesparket. Sådan er det jo tit med dommeren.
Annonce