Det er ikke nødvendigvis fordi vi (i AGF) leder efter den samme type spiller eller på den hylde Randers kigger på, men jeg finder det ganske befriende at høre en sportsdirektør, der så ærligt og åbent melder ud hvad de går efter.
Det savner jeg i den grad hos AGF. Kortene bliver holdt meget (!) tæt på kroppen hos CV. Man sidder nogle gange tilbage med den følelse, at AGF overkomplicerer tingene med deres transfers, især når Randers så går ud og henter endnu en ukendt angriber, som bare leverer fra dag 1 (set udefra).
Det savner jeg i den grad hos AGF. Kortene bliver holdt meget (!) tæt på kroppen hos CV. Man sidder nogle gange tilbage med den følelse, at AGF overkomplicerer tingene med deres transfers, især når Randers så går ud og henter endnu en ukendt angriber, som bare leverer fra dag 1 (set udefra).