Tak til Randers.
Så må vi se hvilken turnering det bliver.
Må indrømme at FCM ser stærke ud og kommer buldrende nu. Specielt når de ikke længere skal bruge kræfter i Europa League.
Så må vi se hvilken turnering det bliver.
Må indrømme at FCM ser stærke ud og kommer buldrende nu. Specielt når de ikke længere skal bruge kræfter i Europa League.