Hvad skete der egentlig med alle de midler man efter sigende tjente på europæisk fodbold sidste år? Det er ikke meget man har brugt penge på. Jeg tænker ikke Mikkel MP har kostet alverden og man har vel alt andet lige barberet lønkroner væk. Men selvfølgelig skal det heller ikke fyres af bare for at bruge penge.
Randers FC
Når jeg har sagt det der skal siges, er jeg ofte videre og vil sjældent se evt. reaktioner på mine indlæg