Snak

Mere indhold efter annoncen

Randers sender venstreback til Esbjerg

ons 31. aug 2022

Esbjerg henter den rutinerede venstreback Jesper Lauridsen i Randers FC.



Læs hele nyheden her
Hvad skete der egentlig med alle de midler man efter sigende tjente på europæisk fodbold sidste år? Det er ikke meget man har brugt penge på. Jeg tænker ikke Mikkel MP har kostet alverden og man har vel alt andet lige barberet lønkroner væk. Men selvfølgelig skal det heller ikke fyres af bare for at bruge penge.
Randers FC Når jeg har sagt det der skal siges, er jeg ofte videre og vil sjældent se evt. reaktioner på mine indlæg
OK at Lauridsen skulle videre. Han var langt fra startopstillingen.
Der er hentet nye spillere, som umiddelbart passer fint i truppen.
Vi ligger nummer 2 i turneringen, uden at have spillet fantastisk.

Salget af Oliver synes jeg er en streg i regningen, og jeg kan ikke forstå Kopplin kommer før Oliver.
Når det så er sagt, så er det ok at SP opfylder Olivers ønske om at skifte klub.
Og så antydes det, at der er en videresalgs klausul i aftalen.

Til sidst vil jeg konstatere, at SP ikke smider om sig med pengene. For der er solgt for mere end der er købt ind for?
Annonce