Det ville da være et absurd valg af Falk at tage til Brøndby.
Så stor tryghedsnarkoman er han forhåbentlig ikke. Han ville næppe vinde mesterskaber i Brøndby, og sølvmedaljer har han allerede fra sit ophold i OB.
Nej, at tage til Brøndby ville være spild af talent.
Falk skal til udlandet. Belgien, Frankrig, Tyskland, Holland el lign. Lad os håbe han også selv kan se det.
Så stor tryghedsnarkoman er han forhåbentlig ikke. Han ville næppe vinde mesterskaber i Brøndby, og sølvmedaljer har han allerede fra sit ophold i OB.
Nej, at tage til Brøndby ville være spild af talent.
Falk skal til udlandet. Belgien, Frankrig, Tyskland, Holland el lign. Lad os håbe han også selv kan se det.
Dedikeret fan af:
OB
Newcastle
\\\"I´ve never heard noise in my life as when Newcastle United scored. This place is unbelievable\\\" - Petr Cech.