Tag et år i Aalborg og spil noget fantastisk offensiv fodbold, og kig derefter på mulighederne i Europa.
Snak
tirs 1. dec 2015
Ville da være lækkert hvis han tog en smut-tur til FCM og overtog Petter Anderssons plads :o)
tirs 1. dec 2015
Tror at Falk bliver i Odense indtil han ryger til udlandet, fx. en mindre klub i Spanien. Måske kan Celta bruge ham også, det er jo en veritabel dansker-klub efterhånden?
Enig med andre, giv ham en udlandsklausul, så bliver han nok i OB så længe. Kan slet ikke se hvad han skulle lave i Brøndby, fx.
Enig med andre, giv ham en udlandsklausul, så bliver han nok i OB så længe. Kan slet ikke se hvad han skulle lave i Brøndby, fx.
Landsholdet/OB
tirs 1. dec 2015
Jeg ville blive mindst lige så glad for, at Falk kom til Brøndby, som Inger Støjberg ville blive for en stor mur om kongeriet.
Jeg håber virkelig på det første, både fordi jeg tror han ville passe godt ind, og fordi vores bedste kantspiller pt. er en ufarlig Andrew Hjulsager.
Kan man ikke starte en indsamling ala den en Arsenal-fan ville lave til Messi?
Jeg håber virkelig på det første, både fordi jeg tror han ville passe godt ind, og fordi vores bedste kantspiller pt. er en ufarlig Andrew Hjulsager.
Kan man ikke starte en indsamling ala den en Arsenal-fan ville lave til Messi?
\\\\\\\"I don\\\\\\\'t have a drinking problem, the team has a problem with me drinking. There\\\\\\\'s a big difference.\\\\\\\"
Og så synes jeg der er for meget cirkusklovn over Cellino, og at Mowatt skulle smide en op i hjørnet hver kamp.
tirs 1. dec 2015
Kan man ikke starte en indsamling ala den en Arsenal-fan ville lave til Messi?
Men det er vel ikke lønnen der er problemet?
Og hvad er det lige han skulle i Brøndby? Guldet havner jo ikke der alligevel.
OB / Liverpool / Bayern siden start 80erne
Redigerettirs 1. dec 2015
Nej, det er det nok ikke, men så kunne vi samle ind til at sende OB en kurv med 3-400.000 kr. i 50 ører og jer fans en ordentlig portion godt humør for at sende ham herover i januar.
Og nej, guldet nærmer vi os nok ikke lige foreløbig, men derfor kunne vi jo godt hente den næstbedste Falk i Danmark (og OB).
Og nej, guldet nærmer vi os nok ikke lige foreløbig, men derfor kunne vi jo godt hente den næstbedste Falk i Danmark (og OB).
\\\\\\\"I don\\\\\\\'t have a drinking problem, the team has a problem with me drinking. There\\\\\\\'s a big difference.\\\\\\\"
Og så synes jeg der er for meget cirkusklovn over Cellino, og at Mowatt skulle smide en op i hjørnet hver kamp.
tirs 1. dec 2015
Nej, det er det nok ikke, men så kunne vi samle ind til at sende OB en kurv med 3-400.000 kr. i 50 ører og jer fans en ordentlig portion godt humør for at sende ham herover i januar.
Og nej, guldet nærmer vi os nok ikke lige foreløbig, men derfor kunne vi jo godt hente den næstbedste Falk i Danmark (og OB).
Det gode humør har vi efter et klassemål i overtiden i går, og de der småmønter kan i gemme til at hente endnu en afdanket svensker ;-)
OB / Liverpool / Bayern siden start 80erne
tirs 1. dec 2015
Jeg så gerne, at man lavede lidt ala den I lavede med AK (Minus den dårlige stemning). Altså med at skrive med Falk først og derefter købe ham fri, så dyr kan han vel ikke være hvis vi allerede har sikret ham?
Ja, der tror jeg nu ikke 3-400.000 er nok.. Vi plejer at smide langt større summer efter afdankede svenskere og norske "tryllekunstnere" haha...
Ja, der tror jeg nu ikke 3-400.000 er nok.. Vi plejer at smide langt større summer efter afdankede svenskere og norske "tryllekunstnere" haha...
\\\\\\\"I don\\\\\\\'t have a drinking problem, the team has a problem with me drinking. There\\\\\\\'s a big difference.\\\\\\\"
Og så synes jeg der er for meget cirkusklovn over Cellino, og at Mowatt skulle smide en op i hjørnet hver kamp.
tirs 1. dec 2015
Jeg så gerne, at man lavede lidt ala den I lavede med AK (Minus den dårlige stemning). Altså med at skrive med Falk først og derefter købe ham fri, så dyr kan han vel ikke være hvis vi allerede har sikret ham?
AK ville gerne hjem til Fyn, da kæreste/kone skulle starte uddannelse i Odense.
Og jeg kan endnu engang ikke se, hvorfor Falk skulle være interesseret i at tage til Brøndby.
OB / Liverpool / Bayern siden start 80erne
tirs 1. dec 2015
Penge, prestige, fans, flere større kampe, bedre medspillere, større udstillingsvindue etc. Synes egentlig der er rigeligt..
\\\\\\\"I don\\\\\\\'t have a drinking problem, the team has a problem with me drinking. There\\\\\\\'s a big difference.\\\\\\\"
Og så synes jeg der er for meget cirkusklovn over Cellino, og at Mowatt skulle smide en op i hjørnet hver kamp.