Penge, prestige, fans, flere større kampe, bedre medspillere, større udstillingsvindue etc. Synes egentlig der er rigeligt..
Så tog han vel til FCK (for at kæmpe med om guld) eller udlandet.
OB / Liverpool / Bayern siden start 80erne
Penge, prestige, fans, flere større kampe, bedre medspillere, større udstillingsvindue etc. Synes egentlig der er rigeligt..
AAB? Hvorfor dog det? AGF? Samme spørgsmål. Randers? Ja de drømmer sikkert om udenlandske millioner, men det ville dog være enormt uambitiøst.
Det er vidst ren ønsketænkning Simacho. I OB er han stjernen i et system som centrerer sig om ham og hvor han beviseligt fungerer, et skifte til Brøndby er forbundet med alt for mange farer og stort set ingen fordele.
For den neutrale iagttager er Brøndby iøvrigt pt. ikke en større klub end OB, baare så du ved det....