Hvordan kan det være, at Real Madrid blev smidt ud af turneringen? Hvis det havde været en almindelig ligakamp, ville man så ikke "blot" have taberdømt Real Madrid med 3-0?
Snak
fre 4. dec 2015
Mølbat - stærkt skrevet. Mindes også du hovedsageligt kommer med gode indlæg på Madridista.dk ;-)
Der havde kommet en masse galde alle steder fra, primært Barca lejren. Men sådan er det jo evigt og altid, såmænd også den anden vej rundt. Der er så mange uvidende og irriterende fans af henholdsvis Barca og RM, som kommer kun, for at kaste med mudder. Heldigvis er der på begge sider, et par enkelte på Bold´s kommentarfelter som formår, at holde bare et nogenlunde niveau.
Det er kun fair at vi ryger på den her, alt andet havde været ulækkert. Bernabeu bliver en heksekeddel af pifteri i morgen - det bliver lidt spændende at følge.
Der havde kommet en masse galde alle steder fra, primært Barca lejren. Men sådan er det jo evigt og altid, såmænd også den anden vej rundt. Der er så mange uvidende og irriterende fans af henholdsvis Barca og RM, som kommer kun, for at kaste med mudder. Heldigvis er der på begge sider, et par enkelte på Bold´s kommentarfelter som formår, at holde bare et nogenlunde niveau.
Det er kun fair at vi ryger på den her, alt andet havde været ulækkert. Bernabeu bliver en heksekeddel af pifteri i morgen - det bliver lidt spændende at følge.
fre 4. dec 2015
Det er jo også ligemeget, de ville alligevel have tabt til Barcelona på et senere tidspunkt, hvis andre ikke slog dem ud før.
fre 4. dec 2015
Sådan skal det være. Regelen er tåbelig, men skal overholdes. Det ville i øvrigt klæde Real at undlade at appellere, i modsætning til enhver anden storklub, der appellerer alt, der overhovedet går dem imod.
Evasive action, what a load of baloney. A dive is a dive!
fre 4. dec 2015
Hvordan kan det være, at Real Madrid blev smidt ud af turneringen? Hvis det havde været en almindelig ligakamp, ville man så ikke "blot" have taberdømt Real Madrid med 3-0?
Jo, havde det været en ligakamp, var man blot blevet taberdømt 3-0, men desværre foreskriver reglerne i Copa del Rey, at et hold skal smides ud, hvis det gør brug af en ulovlig spiller.
I og med at man spiller over to kampe, synes jeg dog, at det er en tåbelig regel, idet det ville være langt mere retfærdig, hvis man kun blev taberdømt i den ene kamp, og så havde chancen for at komme tilbage i returopgøret.
Favorithold: Real Madrid C. F.
Sympatiserer med: Hønefoss, AaB, Hobro, Hamburger SV og Stevenage.
Redigeretfre 4. dec 2015
Der havde kommet en masse galde alle steder fra, primært Barca lejren. Men sådan er det jo evigt og altid, såmænd også den anden vej rundt. Der er så mange uvidende og irriterende fans af henholdsvis Barca og RM, som kommer kun, for at kaste med mudder. Heldigvis er der på begge sider, et par enkelte på Bold´s kommentarfelter som formår, at holde bare et nogenlunde niveau.
Ja, der var bestemt kommet galde, for det havde været forrykt, hvis de ikke var blevet smidt ud. Det har intet med uvidenhed at gøre. Men det blev de. Så skal vi nu ikke lade være med at diskutere ´hvis og hvis´ og i stedet glæde os over, at de fik den straf, som de naturligvis skulle have?
vicham
Perez har meldt ud, at de appellerer.
Sir_Cumcised er blevet kaldt fan af alle mulige hold, så hvis det virker som om, han holder med Real og afskyr Barcelona, så er det bare tilfældigt. Igen.
fre 4. dec 2015
jo hvis det var en liga.. så kan man jo ikke bare smide dem ud. men en knock out tunering så må det være fair at blive smidt ud på den baggrund, så skal man heller ikke bruge tid på at holde øje med om de nu overholder reglerne næste gang.
Og til den idiot der sagde at barca også var et galehus pga transfer karantænen er sq et fjols. En stor bunke fodbold eksperter kalder FIFA´s regl for helt hul i hovedet, da man jo ikke har tvunget børnene ind i massia, det er derimod et brud på de menneskelige rettigheder om at gøre hvad man vil. Fatter ikek at man bare kan pege på hvad børn må og ikke må (når det er fult ud lovligt at spille fodbold) når forældrene har accepteret det.
Det lignte sq en metode til at på sigt at fjerne barcas emperium i fodbold, da de jo klart er verdens bedste og ser ud til at blive det i lang tid medmindre man self fjerner deres ungdomsskole..
derudover spekuleres der i om at hvis barca fik den karantæne så er der da en del andre klubber der også skal have den.. er ret sikker på at barca ikke er den eneste klub der har 12 årige stor talenter rendene i deres akademi
Og til den idiot der sagde at barca også var et galehus pga transfer karantænen er sq et fjols. En stor bunke fodbold eksperter kalder FIFA´s regl for helt hul i hovedet, da man jo ikke har tvunget børnene ind i massia, det er derimod et brud på de menneskelige rettigheder om at gøre hvad man vil. Fatter ikek at man bare kan pege på hvad børn må og ikke må (når det er fult ud lovligt at spille fodbold) når forældrene har accepteret det.
Det lignte sq en metode til at på sigt at fjerne barcas emperium i fodbold, da de jo klart er verdens bedste og ser ud til at blive det i lang tid medmindre man self fjerner deres ungdomsskole..
derudover spekuleres der i om at hvis barca fik den karantæne så er der da en del andre klubber der også skal have den.. er ret sikker på at barca ikke er den eneste klub der har 12 årige stor talenter rendene i deres akademi
fre 4. dec 2015
Lundze:
Jo, det var såmænd også blot en konstatering, hvilket du umuligt kan være uenig i. Havde jeg ville diskutere, så havde jeg nok lagt tryk på, at jeg synes det var en urimelig dom. Det håber jeg ikke du fik ud af det.
Jeg gjorde såmænd også opmærksom på, at jeg deler alle andres mening om, at dommen er helt fair.
Jo, det var såmænd også blot en konstatering, hvilket du umuligt kan være uenig i. Havde jeg ville diskutere, så havde jeg nok lagt tryk på, at jeg synes det var en urimelig dom. Det håber jeg ikke du fik ud af det.
Jeg gjorde såmænd også opmærksom på, at jeg deler alle andres mening om, at dommen er helt fair.