Det er da spændende at høre dialogen, og det giver da helt sikkert noget transparens, som kan afhjælpe kritikken til fx VAR.
Forhåbentlig giver det også den almene fans forståelsen af reglerne, og hvordan hands rent faktisk fungerer.
Selvom det står i regelbogen, så er det alt for ofte at fans, og nogle gange også trænerne, ikke forstår reglerne. Fx Neestrup burde læse dem igennem en enkelt gang.
Forhåbentlig giver det også den almene fans forståelsen af reglerne, og hvordan hands rent faktisk fungerer.
Selvom det står i regelbogen, så er det alt for ofte at fans, og nogle gange også trænerne, ikke forstår reglerne. Fx Neestrup burde læse dem igennem en enkelt gang.