Fordi der er straffe efter reglerne, så gør det jo ikke udsagnet til noget vrøvl. BIf’eren har det fulde overblik og kan tydeligt se situationen udspille sig til et straffe.
Jo, det er noget værre vrøvl at påstå at Gregoritsch "kaster benet ind" foran en modspiller. Han kommer jo bare først på en løs bold, og bliver bagefter sparket af den uopmærksomme FCK-spiller.
Men ser man det lidt fra en objektiv side, så ser man jo en BIF’er med et formål at få straffe og Lopez med formål at sparke til bolden og kun bolden.
Selvom du er faldet lidt ned efter dine mange tude-indlæg om dommeren lørdag aften, så tror jeg ikke du er i en position hvor du kan påstå at du ser noget som helst i den kamp fra objektiv side.
Jeg ved ikke om Gregoritsch formål i første omgang var at få et straffespark. Jeg tror nu egentlig mest at hans formål var at komme først på den løse bold, og det lykkedes han jo rigtig fint med. Når han så mærker en tydelig kontakt, så skal han selvfølgelig ikke for alt i verden blive stående på benene, selvom du sikkert har ret i at han giver den ekstra gas i faldet. Du har helt sikkert også ret i at Lopez´ formål var at sparke til bolden, og kun bolden, men det lykkedes han desværre for FCK ikke særlig godt med, og derfor er det et klokkeklart straffespark.
Det er virkelig ynkeligt at I her flere dage efter kampen stadig gider hænge jer i en hel korrekt dom fra dommeren. I plejede at have mere klasse end det.