Snak

Mere indhold efter annoncen
Selvom du er faldet lidt ned efter dine mange tude-indlæg om dommeren lørdag aften, så tror jeg ikke du er i en position hvor du kan påstå at du ser noget som helst i den kamp fra objektiv side.

“Jeg er uenig, så du tuder”. Sikke du kan!
Jeg har skam set andre BIf’ere give mig ret, så bas du bare lidt ned. Du er selv 120 % farvet og ejer ikke evnen til at være bare en my objektiv. Din påstand omkring denne forseelse er et ganske fint eksempel. God dag til dig.
“Jeg er uenig, så du tuder”. Sikke du kan!
Jeg har skam set andre BIf’ere give mig ret, så bas du bare lidt ned. Du er selv 120 % farvet og ejer ikke evnen til at være bare en my objektiv. Din påstand omkring denne forseelse er et ganske fint eksempel. God dag til dig.

Ok, og god dag til dig også.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Annonce