Ikke tag jer af LosLobos.
Det er ren ævl der kommer ud af ganespalten og straffesparket kan ikke diskuteres.
Jeg var selv møg forvirret og troede ikke mine egne øjne i første omgang, men efter at have set at Lerager er dén der flækker bolden videre, er der selvfølgelig ikke offside og derved korrekt straffe.
Jeg beklager på min medfans vegne!
Det er ren ævl der kommer ud af ganespalten og straffesparket kan ikke diskuteres.
Jeg var selv møg forvirret og troede ikke mine egne øjne i første omgang, men efter at have set at Lerager er dén der flækker bolden videre, er der selvfølgelig ikke offside og derved korrekt straffe.
Jeg beklager på min medfans vegne!
Bologna
I
FCK
I
Liverpool
I
1860 München