Los Lobos
De der dømmes 10/10 gange, og skal dømmes 10/10 gange, så nej reglerne her skal der ikke kigges på. Og hvor er det straffe som FCK burde have haft, som åbentbart kun du af alle har set? Så jov du tuder HELT vildt. Der komme vitterligt intet konstruktivt ud af din mund.
De der dømmes 10/10 gange, og skal dømmes 10/10 gange, så nej reglerne her skal der ikke kigges på. Og hvor er det straffe som FCK burde have haft, som åbentbart kun du af alle har set? Så jov du tuder HELT vildt. Der komme vitterligt intet konstruktivt ud af din mund.