Snak

Mere indhold efter annoncen
Los Lobos

De der dømmes 10/10 gange, og skal dømmes 10/10 gange, så nej reglerne her skal der ikke kigges på. Og hvor er det straffe som FCK burde have haft, som åbentbart kun du af alle har set? Så jov du tuder HELT vildt. Der komme vitterligt intet konstruktivt ud af din mund.
Los bos.
Du burde gå i seng. For lige nu er du helt alene i at tude. Selv dine mest inkarnerede fans kan se det. Så gå nu i seng inden det bliver alt for pinligt for dig. For du græder jo helt vildt. FCK havde intey at komme med , og skal være glade for at I ikke fik flere gange gule kort.
Ja jeg kommer med en husker du, fordi der mente jeg også at der var straffe, så nej der pev jeg heller ikke og lavede over 30 indlæg på en dag.
Og det eneste jeg jamrede over i Bif Fcm kampen, var Bif spillerne og træner ikke dommeren og alt muligt andet.
Ham der Los Lobos virker en kende retarderet…! Eller rettere, meget faktisk. Dummere end vådt bølgepap
@bold - hvorfor har I ALTID Brøndby som udehold i jeres headliner? Det er HVER GANG i skriver om Brøndby vedrørende en kamp at de står som udehold. Hvorfor? Alle andre Superligakampe er headliner korrekt vedr. udehold og hjemmehold. Det er ikke tilfældigt..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kæft ham cooper er sgu da ren doctor death udseendemæssigt eller hvad, var der ikke en gang til et melodunte grand prix englænderne kaldte de danske værter søren pilmark og natasha crone for doctor death og the tooth fairy, han er da helt vildt begge dele ham her...
Started as fun, keep it that way.
Hahah, Hold nu op! Det er da alle dage t klart straffespark! Det skal du man kunne have farvede briller på, for ikke at kunne se!
BIF får altid sorteper! ANTIPIAS OM IGEN!!!!! Hent AURI TILBAGE! Laudrup som assistant!!! Faxe som direktør.

dansk fodbold er bedst med BIF til tops!

FORZA BIF!!!!!!!

MVH

JOHNNY KOCH HANSON
MVH JOHNNY KOCH HANSON!!!!
Det er ufatteligt hvor lidt fokus der er på at der ikke var frispark som førte til målet. Reglen for straffe er også latterlig. Der var intet farligt under opsejling og forseelsen yderst tilfældig og kontakten minimal i forhold til kraft. Men det er sådan det er og i det lys blev FCK jo snydt da der var en holdeforseelse senere. Redder dømte som var det en serie 4 kvindekamp. Den blev jo nærmest fløjtet i stykker over minimal kontakt. Spillet var ikke meget bedre. Et hav af fejl, manglende kreativitet og ingen spillere der imponerede.
FHJ
Det er ufatteligt hvor lidt fokus der er på at der ikke var frispark som førte til målet. Reglen for straffe er også latterlig. Der var intet farligt under opsejling og forseelsen yderst tilfældig og kontakten minimal i forhold til kraft. Men det er sådan det er og i det lys blev FCK jo snydt da der var en holdeforseelse senere. Redder dømte som var det en serie 4 kvindekamp. Den blev jo nærmest fløjtet i stykker over minimal kontakt. Spillet var ikke meget bedre. Et hav af fejl, manglende kreativitet og ingen spillere der imponerede.


HØRT! BIF TIL TOPS!

MVH

JOHNNY KOCH HANSON
MVH JOHNNY KOCH HANSON!!!!
Annonce