VAR må ikke bruges ved offside så den burde stadig stå og der burde aldrig have været dømt straffe. Fejldom
Tror lige du skal tjekke op på VAR-protokollen. Hvad er det dog for noget sludder?
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
VAR må ikke bruges ved offside så den burde stadig stå og der burde aldrig have været dømt straffe. Fejldom