Snak

Mere indhold efter annoncen
VAR må ikke bruges ved offside så den burde stadig stå og der burde aldrig have været dømt straffe. Fejldom

Tror lige du skal tjekke op på VAR-protokollen. Hvad er det dog for noget sludder?
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Los Lobos det kniber med at forklare dig ift. dommerkendelser, men måske du kan forklare hvad en Temu angriber er?
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Husk nu jeres pro VAR tilgang næste gang det bliver brugt imod jer, vi har ikke hørt på andet end piveri fra Brøndby fans angående VAR, men nu er det ligepludselig godt at det eksisterer og et fantastisk stykke værktøj 😂
@chill der blev ikke sunget VAR ud af fodbold i går, men retfærdigvis bliver det ofte også sunget, når det Brøndbys vej.

Personligt kan jeg godt lide idéen med VAR, jeg kan ikke lide udførelsen. I går gik det dog rimelig stærkt og så er det fint.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
VAR er en gave. Tak til Redder og var-teamet.
Kunne en moderator ikke snart se på Los L’s niveau i forummet.
Konstant nedladende kommentarer og små stikpiller.
Det er ikke et debatforum værdigt, men ren børnehave.
“Brøndby’s Temu indkøb” come on.
VAR må ikke bruges ved offside så den burde stadig stå og der burde aldrig have været dømt straffe. Fejldom

Den var sgu alligevel ny! 😂
Annonce