En god nyhed for AB. Men jeg ved ikke, hvad Sektion E har imod træneren. Måske ved du noget, vi andre ikke ved? Jeg ved blot, at en række af spillerne har uddelt roser til træneren, og hvis folk, der ser træneren på daglig basis, er tilfredse, så kan jeg heller ikke som publikummer være andet.
Og ja, der var kontrovers i efteråret, men det var næppe trænerens skyld. Det synes jeg, at alt tyder på nu.
Men generelt skal AB mindst et niveau op selv i forhold til det gode forår. Der er ingen fribilletter i næste sæson. Og Ab kan sagtens komme til at kæmpe for det igen, som jeg ser det. Brønshøj kan måske få problemer, men ellers er det to gode nedrykkere og to gode oprykkere, og så har vi klubber som Vejle, Fredericia, Vendsyssel, Horsens, Køge, Lyngby.
Det kan blive en ny vanskelig sæson, og starten kommer til at betyde meget.