27 point er flot af FCM. Det er faktisk 5 højest på tværs af alle turneringer i år og vi er ret langt fremme i turneringerne. Stærk kampagne og det kan vi nyde gavn af de næste 5 år :-)
Snak
Rekordhøst: Danmark slutter som nummer 13
fre 20. mar 11:00
FC Midtjylland og FC København har bidraget til en historisk stærk koefficientsæson for Danmark, hvor det ender med en 13.-plads.
Læs hele nyheden her
fre 20. mar 11:41
Hatten af for cypriotisk fodbold, vildt at den liga præstere så højt niveau internationalt. Kan desuden se, at mesterskaberne de seneste 10 år fordeler sig på mange klubber, så nok også en ret sjov liga at følge med i.
Måtte lave en bruger efter AGFs vilde stime 2025! Kommende mestre?
fre 20. mar 11:46
Jo hvis AGF bliver mestre. Midtjylland pokal og fck i conference. Så har vi mindst 3 hold videre tror jeg.
fre 20. mar 12:02
De næste 5 år startende næste europæiske kampagne efter sommerferien er det vigtigt Bodø Glimt 🇳🇴 fortsætter sin position/ udvikling med iøvrigt højeste placering et nordisk hold har præsteret (32). Spændende hvad Viking kommer med. Molde/ Rosenborg vil være eneste andre bud på efterfølgende kampagne(r).
Isoleret set har Cypern præsteret bedre end dk sidste to sæsoner. Overraskende pænt klaret med en 13 plads. Cadeau til det danske hold dog.
Norge har store muligheder for , at overhale dk igen trods muligt to dk hold i chl. Bodø Glimt 🇳🇴 har et set up , som ingen dk hold har evnerne til. Vi ser frem til næste kampagner🇳🇴.
Isoleret set har Cypern præsteret bedre end dk sidste to sæsoner. Overraskende pænt klaret med en 13 plads. Cadeau til det danske hold dog.
Norge har store muligheder for , at overhale dk igen trods muligt to dk hold i chl. Bodø Glimt 🇳🇴 har et set up , som ingen dk hold har evnerne til. Vi ser frem til næste kampagner🇳🇴.
fre 20. mar 12:29
De næste 5 år startende næste europæiske kampagne efter sommerferien er det vigtigt Bodø Glimt 🇳🇴 fortsætter sin position/ udvikling med iøvrigt højeste placering et nordisk hold har præsteret (32).
Vigtigt for hvem? Holder du med Bodø, eller hvordan?
Bodø Glimt 🇳🇴 har et set up , som ingen dk hold har evnerne til.
Hvad mener du med setup, i denne kontekst? For det er vel ikke faciliteterne, akademi, staben omkring holdet, osv., du taler om?
Vigtigt for hvem? Holder du med Bodø, eller hvordan?
Bodø Glimt 🇳🇴 har et set up , som ingen dk hold har evnerne til.
Hvad mener du med setup, i denne kontekst? For det er vel ikke faciliteterne, akademi, staben omkring holdet, osv., du taler om?
Redigeretfre 20. mar 12:44
Vigtigt for hvem? Holder du med Bodø, eller hvordan?
Nej det tror jeg ikke du skal regne med at vedkommende gør. Vedkommende har åbenlyst et eller andet mindreværdskompleks overfor dansk fodbold. Baseret på grammatikken ser det heller ikke ud til at det er en dansker der skriver. Gad vide om det er en af de mange profiler fra vores tyrkiske troll ven? Nogle underlige indlæg der kommer fra den profil.
https://facebook.com/enchancetillasse/