Snak

Mere indhold efter annoncen
Nej det tror jeg ikke du skal regne med at vedkommende gør. Vedkommende har åbenlyst et eller andet mindreværdskompleks overfor dansk fodbold.

Ja okay, så kommer jeg nok heller ikke til at bruge, mere energi på brugeren.
Tror jeg er meget fornuftigt MezutCarzola, der kommer ihvertfald nogle spøjse indlæg fra den kant😀
Lets talk about Six Baby
Så er det bare om vi kan fastholde placeringen nu hvor pointene skal divideres med 5?

Men flot er det
Fantastisk europæisk sæson.
Tak til FCK og FCM for dette resultat.

Håber AGF ved hvilet ansvar det ligger på deres skuldre i forhold til næste sæson - og formår at leve op til det ansvar.
Deres europæiske historik vækker bekymring.
Skal de nu endnu engang være med til at ødelægge det danske koefficient regnskab....
Trøjer i klædeskabet: Barcelona - Laudrup Ajax - Laudrup Tottenham Hotspur DBU landskamptrøje FC København Brøndby IF Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
Stærkt FCM og FCK! De andre må steppe op! Bliver AGF mestre for første gang i 40 (fyrre!!!) år kan man frygte det værste. Gemmer ikke Larne fiaskoen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mærkeligt med så stor en promovering af norsk fodbold når tråden omhandler dansk fodbold.
Hvad har Tjekkiet som de resterende hold omkring ikke har, siden de kan ligge nummer 10?
Skal AGF virkelig hvis de bliver mestre stadigvæk hører for Larna? Hvor smålig kan man være.
Det virker på nogle som om at resultater der er sket de sidste 10 år definerer hvordan de næste 10når bliver.
Satme ikke meget fodboldhistorie man har med den tankegang
Lets talk about Six Baby
Cypriotisk fodbold er fyldt med udlændinge der gør det rigtig godt


Ligesom den danske superliga....
Desværre ikke mange danske profiler hos de "danske" FC-klubber.
(80% udlændinge i FCK og 70% udlændinge i FCM)
Ligesom den danske superliga....
Desværre ikke mange danske profiler hos de "danske" FC-klubber.
(80% udlændinge i FCK og 70% udlændinge i FCM)


Nå ja. For Randers og Brøndby har markant færre end FC-klubberne?

Prøv at lave 2 danske hold med overvægt af danske spillere der kan gøre sig i Europa som FCM og FCK kan.

Det kan man ikke. De bedste danske spiller ryger til udlandet.

Så enten skal vi drosle ned i DK, eller følge med resten af Europa.

Annonce