Nej det tror jeg ikke du skal regne med at vedkommende gør. Vedkommende har åbenlyst et eller andet mindreværdskompleks overfor dansk fodbold.
Ja okay, så kommer jeg nok heller ikke til at bruge, mere energi på brugeren.
Ja okay, så kommer jeg nok heller ikke til at bruge, mere energi på brugeren.