Hvad har Tjekkiet som de resterende hold omkring ikke har, siden de kan ligge nummer 10?
Hvis du har nogle sæsoner, hvor de samme hold (Sparta, Slavia og Plzen) når i gruppespil og gør det godt, så skal der ikke så meget til.
Polakkerne banker jo på til 10.-pladsen (starter faktisk næste sæson som nr. 10) - og de har kun 2 gode sæsoner med 3-4 hold i gruppe-/ligaspil.
Dette er ikke bashing, men hvis f.eks. BIF havde gjort det halvgodt i 2 af de 4 sæsoner (inden for de sidste 5), hvor de har spillet europæisk, ville vi have banket på til 10.-pladsen.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.