Godt at se Riemer fortsætter Hjulmands trend med at satse på fremtiden. Yussuf P starter nok i stedet for Biereth. Han får nok også overtalt Kjær og Delaney til et comeback.
Snak
Riemer før Portugal-kampe: Schmeichel er førstekeeper
ons 5. mar 2025
- Lige nu er Kasper vores førstekeeper, når det er sagt glæder jeg mig over den store konkurrencesituation, vi har på målmandsposten med fire keepere, der præsterer på øverste hylde, siger landstræner Brian Riemer.
Læs hele nyheden her
ons 5. mar 2025
Ja. Han stopper vel først når han rammer 130 landskampe, og dermed slår sin fars rekord.
Ret skal være ret.
Han gør det også godt på klubholdet. Han elsker at spille for Danmark, og kan stort set altid være sin indsats bekendt.
Men jeg vil bare gerne se om andre ikke er bedre.
Ret skal være ret.
Han gør det også godt på klubholdet. Han elsker at spille for Danmark, og kan stort set altid være sin indsats bekendt.
Men jeg vil bare gerne se om andre ikke er bedre.
ons 5. mar 2025
Nævn en som er bedre end Kasper???
Hermansen spiller for et bundhold og taber og taber. Filip J dropper hele tiden og virker meget usikker.
Jeg kan ikke se en eneste som når Kasper til sokkerne i øjeblikket.
De 2 andre kommer til at kæmpe om pladsen men først efter VM.
ons 5. mar 2025
Altid dejligt at se en Schmeichel trække landsholdstrøjen over hovedet.
Hvis han fortsætter de takter vi har set hidtil frem mod VM 26 og vi tilmed kvalificerer os tænker jeg at det vil være et perfekt stop for en gloværdig karriere med endnu en VM slutrunde i bagagen.
Hvis han fortsætter de takter vi har set hidtil frem mod VM 26 og vi tilmed kvalificerer os tænker jeg at det vil være et perfekt stop for en gloværdig karriere med endnu en VM slutrunde i bagagen.
ons 5. mar 2025
Ingen tvivl om Schmeichel er den bedste pt… han havde et dyk på et tidspunkt - men er godt spillende nu, mens de unge ikke viser noget
ons 5. mar 2025
Godt at Riemer fortsætter i Hjulmand´s fodspor mon ikke Christian Eriksen og Højlund starter inde.
ons 5. mar 2025
Godt at Riemer fortsætter i Hjulmand´s fodspor mon ikke Christian Eriksen og Højlund starter inde.
Seriøs kommentar
ons 5. mar 2025
Nævn en som er bedre end Kasper??? Hermansen spiller for et bundhold og taber og taber. Filip J dropper hele tiden og virker meget usikker. Jeg kan ikke se en eneste som når Kasper til sokkerne i øjeblikket
Hvis Schmeichel var så meget bedre, spillede han ikke Skotland. Så simpelt er det. Det betyder ikke at han ikke er vores nuværende førstekeeper, men at påstå at der ikke kan være tvivl om positionen er jo latterligt.
Hermansen kan ikke gøre for at han spiller for et bundhold i øjeblikket og Jörgensen skal lige have tid at til tilvænne sig sin nye rolle.