Schmeichel har på ingen måder spillet sig af. Han har masser af rutine og har præsteret godt, især i chl. Til gengæld har Jørgensen ikke været imponerende, og Hermansen er vel på niveau? Har ikke set meget Leicester, udover de har det sløjt
Snak
ons 5. mar 2025
Godt at Riemer fortsætter i Hjulmand´s fodspor mon ikke Christian Eriksen og Højlund starter inde.
Hvis Eriksen kan starte for United, som han gjorde sidst, kan han nok også starte for DK. Om han er god nok er en anden snak. Personlig så jeg hellere Damsgaard til at fodre Isaksen. Og nej Damsgaard eller Eriksen skal ikke på kanten.
Der er lige nu ingen diskussion hvem der er bedste keeper, hvis man er i tvivl så se lidt fra kampen i München.
Højlund skal ikke i truppen. Hellere Mika eller Harder.
AGF og kun AGF!!
KSDH!!
ons 5. mar 2025
Hermansen kan ikke gøre for at han spiller for et bundhold i øjeblikket og Jörgensen skal lige have tid at til tilvænne sig sin nye rolle.
Så Schmeichel skal kritiseres for at vælge Celtic, mens Hermansen ikke kan gøre for at ingen bedre klub end Leicester villle have ham. Har sgu svært ved logikken i den der.
AGF og kun AGF!!
KSDH!!
ons 5. mar 2025
Jeg synes Rønnow kunne noget andet, han var langt mere levende i de kampe, jeg har jeg set med ham.
Men han har jo så droppet det da Schmeichel altid bliver foretrukket.
Men han har jo så droppet det da Schmeichel altid bliver foretrukket.
ons 5. mar 2025
Selvfølgelig starter Schmeichel. Han er bedst og mest rutineret. Hvis nogen skal slå ham af, skal han/de være bedre end Schmeichel, og det er der ingen af dem, der er.
Og helt ærligt, har vi så ikke større “fish to fry..”? Selv hvis der kunne optimeres en procent på målmandsposten, så har vi vist større problemer længere fremme på banen. Lad os håbe Biereth får debut, så vi kan få ham låst :)!
Og helt ærligt, har vi så ikke større “fish to fry..”? Selv hvis der kunne optimeres en procent på målmandsposten, så har vi vist større problemer længere fremme på banen. Lad os håbe Biereth får debut, så vi kan få ham låst :)!
ons 5. mar 2025
Selvfølgelig skal Kasper stadig starte. Så gerne denne mod Portugal
Schmeichel
Nissen Vestergaard Andersen
Mæhle Højbjerg Nørgaard Dorgu
Isaksen Damsgaard
Biereth
Schmeichel
Nissen Vestergaard Andersen
Mæhle Højbjerg Nørgaard Dorgu
Isaksen Damsgaard
Biereth
Redigeretons 5. mar 2025
Selvfølgelig skal Kasper stadig starte. Så gerne denne mod Portugal
Schmeichel
Nissen Vestergaard Andersen
Mæhle Højbjerg Nørgaard Dorgu
Isaksen Damsgaard
Biereth
Nu spiller vi bare næppe 3-4-2-1 mere.
Lidt desværre efter min mening.
Men i en 4-3-3 kunne de samme spillere også bruges i følgende opstilling:
Schmeichel
Nissen Vestergaard Andersen Mæhle
Højbjerg Nørgaard Damsgaard
Isaksen Biereth Dorgu
Men syntes du feks Hjulmand har spillet sig af holdet ?