Lige præcis Feta. Man kan nemlig rykke lidt rundt med de spillere. Godt spottet. Forventer også selv en 4-3-3 som udgangspunkt. Hjulmand har jeg selvfølgelig i starteren, hvis han når at blive klar. Han har siddet ude med en skade de sidste par kampe, så lad os se. AC og Bah havde selvfølgelig også været fortrukket i stedet for Mæhle og Vestergaard.
Snak
tors 6. mar 2025
Synes også Schmeichel top præsterer lige nu, men det har Hermansen altså oz gjort længe i Leicester.
Når det så er sagt, så skal en BRANDVARM Biereth selvfølgelig både udtages og låses til Danmark med en startplads. Højlund er jo bare en skygge af sig selv, og kan ikke ramme en åben ladeport lige pt.
Isaksen og Damsgaard skal også starte. Lad os nu for hxlvede starte med spillere i KAMP form og som har tur i den.
Riemer er for alvor til eksamen med næste kamptrup og start 11er i min bog.
Kom så Danmark ! :)
AGF siden 1988
Blackburn Rovers siden 1993
Real Madrid siden 1994