Det er vel et problem for mange klubber, ikke bare landshold. Spillere giver andre skylden for deres elendighed, om det så er træneren der er elendig for at have fravalgt dem, medspillerne der ikke følger planen eller dommeren/VAR der er imod, dårlig restitution, dårlig sundheds sektor osv. osv.. Der har længe været mangel på ledere i fodbold, men jeg synes godt nok kun det er blevet værre med årene.
Snak
Riemer stiller krav: Tag nu et ansvar
man 23. mar 18:00
– Uanset om du har nul eller 145 landskampe, skal du byde ind og tage et ansvar på landsholdet, siger Brian Riemer.
Læs hele nyheden her
man 23. mar 18:20
Han skulle selv have taget et ansvar for blamagerne mod Belarus og Skotland.
Så havde vi haft en anden træner i dag, og måske endda en bedre chance for at komme til VM.
En ting er at jeg forventer et nederlag på torsdag, men det er da lige før jeg også håber det, så der kan komme nye boller på suppen. Med mindre Peter Møllers inkompetance kommer til at skrige endnu mere til himlen end da han forlængede kontrakten med Riemer FØR kvalifikationen til VM var sikret.
Så havde vi haft en anden træner i dag, og måske endda en bedre chance for at komme til VM.
En ting er at jeg forventer et nederlag på torsdag, men det er da lige før jeg også håber det, så der kan komme nye boller på suppen. Med mindre Peter Møllers inkompetance kommer til at skrige endnu mere til himlen end da han forlængede kontrakten med Riemer FØR kvalifikationen til VM var sikret.
man 23. mar 18:34
Han skulle selv have taget et ansvar for blamagerne mod Belarus og Skotland.
Så havde vi haft en anden træner i dag, og måske endda en bedre chance for at komme til VM.
Jeg synes nu at Riemer har en fin pointe. Et godt eksempvel er vel Morten Hjulmand, som er kaptajn og kæmpe chef i Sporting Lissabon, men har i perioder lignet en ligegyldig alibispiller på landsholdet.
man 23. mar 18:37
“Sprængfyldt med energi”. Er det en Gramsespektrum-reference?
Springerspaniel på landsholdet!
Springerspaniel på landsholdet!
"... once more it's all about defeating our own demons. Always with the demons. Tottenham's greatest adversary is Tottenham."
Redigeretman 23. mar 18:43
quazz
Det er jeg i princippet enig i.
Det er bare hykleri uden sidestykke at tale om at andre skal tage ansvar for noget som helst, når han ikke sjov gjorde det som jeg var inde på.
winwin
Der er da intet taber mentalitet over at ønske sig forandringer, herunder en ny landstræner.
Nøglen til det er helt klart et nederlag på torsdag, eller i det mindste, at tabe den afgørende kamp mod enten Irland eller Tjekkiet.
Og jeg tror langt fra jeg vil være den eneste som vil være utilfreds hvis vi ikke kvalificerer os til VM, og der så ikke sker ændring. Vil du da ikke selv det, i givet fald?
Det er jeg i princippet enig i.
Det er bare hykleri uden sidestykke at tale om at andre skal tage ansvar for noget som helst, når han ikke sjov gjorde det som jeg var inde på.
winwin
Der er da intet taber mentalitet over at ønske sig forandringer, herunder en ny landstræner.
Nøglen til det er helt klart et nederlag på torsdag, eller i det mindste, at tabe den afgørende kamp mod enten Irland eller Tjekkiet.
Og jeg tror langt fra jeg vil være den eneste som vil være utilfreds hvis vi ikke kvalificerer os til VM, og der så ikke sker ændring. Vil du da ikke selv det, i givet fald?
man 23. mar 18:52
Enough talk. Shoot!
- BS til Bubber
Det bliver noget pinligt, hvis vi ikke kvalificerer os, men sådan er det jo. Vi har før været bagud og tabt.
- BS til Bubber
Det bliver noget pinligt, hvis vi ikke kvalificerer os, men sådan er det jo. Vi har før været bagud og tabt.
man 23. mar 19:01
@XSDU. Man kunne jo også håbe på, at de vandt begge kampe og spillede en flot slutrunde. Men du vil hellere tabe for at kunne sige “hvad sagde jeg” end du vil vinde.
Det mest triste er, at du faktisk mener, at din tankegang er helt logisk. Første skridt i retning af at få det bedre, er jo at erkende, at man har et problem. Og det synes du langt fra…
Det mest triste er, at du faktisk mener, at din tankegang er helt logisk. Første skridt i retning af at få det bedre, er jo at erkende, at man har et problem. Og det synes du langt fra…
man 23. mar 19:17
BIF81
Jeg kan bare ikke i min vildeste fantasi forestille mig det scenarie du sætter op.
Jeg ser på hvad jeg finder realistisk, og såfremt det måtte ske, håber jeg det får konsekvenser.
Derudover kan jeg bare ikke sidde det beskrevne hykleri overhørigt.
Jeg kan bare ikke i min vildeste fantasi forestille mig det scenarie du sætter op.
Jeg ser på hvad jeg finder realistisk, og såfremt det måtte ske, håber jeg det får konsekvenser.
Derudover kan jeg bare ikke sidde det beskrevne hykleri overhørigt.
man 23. mar 19:29
Jeg håber Danmark vinder de fodboldkampe de spiller. At sætte sig til at håbe på det modsatte er ynkeligt. Især når man - som dig - påstår at du faktisk vil landsholdet det bedste. Alt omkring din indstilling er super sørgeligt, og jeg håber ikke, at din indstilling overfor landsholdet afspejler dit generelle livssyn. For ellers må du da suge ilten og livsglæden ud af et hvert rum du træder ind i..