Fuldstændig enig, sørgeligt at han skal opfører sig sådan, det må jo være frygten for et nederlag når vi mødes, der får en til at synke så lavt..
Er det fordi han sang med på fansenes Hata Kopenhamn-sang I er så sure på Stryger? Det er da at gå i lidt små sko, er det ikke?
Synes det er fint nok at spillerne giver lidt af sig selv, og det er jo en stor kamp, i særdeleshed for Malmø, så fair nok hvis fans og spillere vil gejle hinanden lidt op. Det skal der da være plads til.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.