Det er sgu ok, han er Malmø, respekt, selvom jeg er fck fan..
Snak
Robin Olsen afviste FCK: Jeg havde kun Malmö i tankerne
ons 30. jul 23:45
Robin Olsen vender tilbage til sin gamle hjemmebane, når Malmö FF møder FC København i Champions League-kvalifikationen, og han har kun sin nuværende klub i tankerne.
Læs hele nyheden her
tors 31. jul 00:30
Han er også dårligere end Kotarski tror jeg, udefra hvad jeg har set.
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
tors 31. jul 01:34
Ramaj i vinters og Kotarski i sommers må da have været højere på listen end Robin Olsen. Men det ved han selvfølgelig ikke.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tors 31. jul 05:49
Han var virkelig en klasse målmand, da han var i FCK, jeg vil gå så langt som til at kalde ham måske en af de 3 bedste målmænd i FCK´s historie men nægter og tro, at han er på samme niveau her i efteråret af sin karriere.
tors 31. jul 06:41
Havde regnet med han ville lave en ankersen
Det kan han vel stadig nå? :)
Klassemålmand. Han gjorde det så absolut strålende for FCK. Og fint han valgte med med hjertet da han ville hjem efter en fin karriere i udlandet.
Man kan jo altid klandre hans forældre for at bosætte sig på den forkerte side af sundet..
SITLIF 🤍💙
En gång är ingen gång 💚🤍
tors 31. jul 07:17
Respekt for det, han var klasse for FCK i sin tid, stor fan af ham.
Men jeg er overbevist om at idag er Kotarski bedre end Olsen, så jeg er endtlig godt tilfreds med vi fik en anden til at vogte stængerne.
Men det bliver spændende at se hvem der trækker det længste strå i næste runde af Europa.
Men jeg er overbevist om at idag er Kotarski bedre end Olsen, så jeg er endtlig godt tilfreds med vi fik en anden til at vogte stængerne.
Men det bliver spændende at se hvem der trækker det længste strå i næste runde af Europa.
Forza FCK og f... jer voldsbøller der altid ødelægger sporten for de ægte fans
tors 31. jul 12:15
Han var en glimrende målmand for os.
Han gjorde det godt.
Jeg er mere ked af Stryger Larsens behov for at puste til ilden.
Han gjorde det godt.
Jeg er mere ked af Stryger Larsens behov for at puste til ilden.
🇩🇰FCK
tors 31. jul 12:25
@PoD
Fuldstændig enig, sørgeligt at han skal opfører sig sådan, det må jo være frygten for et nederlag når vi mødes, der får en til at synke så lavt..
Fuldstændig enig, sørgeligt at han skal opfører sig sådan, det må jo være frygten for et nederlag når vi mødes, der får en til at synke så lavt..
Forza FCK og f... jer voldsbøller der altid ødelægger sporten for de ægte fans
tors 31. jul 15:38
Godt at se jeres svar. Det er jo helt fair med hans baggrund, at han hellere vil MFF.
Jeg forstår heller ikke at Stryger Larsen ligefrem skal være lead Singer. Forstod heller ikke Grabaras behov for at gøre det samme dengang og mange andre der også puster til ilden.
Minder vel mest om fan pleasing i en upassende størrelse. Der skal nok komme kog på lægterne, ingen grund til at puste ekstra til ilden.
Jeg forstår heller ikke at Stryger Larsen ligefrem skal være lead Singer. Forstod heller ikke Grabaras behov for at gøre det samme dengang og mange andre der også puster til ilden.
Minder vel mest om fan pleasing i en upassende størrelse. Der skal nok komme kog på lægterne, ingen grund til at puste ekstra til ilden.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez