Jeg har ikke styr på hvem som løber ind i hvem, men enig. Det kunne være fedt med en sidste dans mellem de to i hvad vi må tro, er deres sidste VM slutrunde. Men man ved sku aldrig med lige dem 😅
Snak
tirs 23. jun 22:10
To Messi fans der lige skal ind og pisse lidt på Ronaldo, for hvilken grund? Det er simpelthen så pinligt at være vidne til.
Ovenstående citat er da endnu mere pinligt.
At man slet ikke kan være nuancret og vurdere den modstand eller mangel der skulle være, for at han var "tilbage", er jo bare dumt.
Som andre siger, så ja, han laver da to fine mål, men på en uhyggeligt bilig baggrund.
Hvis det som blev sagt tv er korrekt, at Portugal formentlig enten render ind i Spanien eller Argentina i en kvartfinale, kan det blive interessant.
Så vil vi kunne tale om at han er "tilbage" hvis han laver to mål der og spiller fremragende.
Men det i aften, beviser intet.
tirs 23. jun 22:13
det sjovt når messi score mod små hold er han gud, når ronaldo gør det er han en bums xD hashahaha
Redigerettirs 23. jun 22:13
Sværger jeg ikke har set noget lignende. Hvad laver alle disse Messi fans i en artikel som omhandler Ronaldo? Gå hen og gør bagdelen på Messi rent istedet. Det er simpelthen for vildt, og jeg kan seriøst ikke have det. Hvis I ikke har noget positivt at sige/skrive om manden, så lad vær med at se ham spille, og stop med at kommentere på artikler som omhandler netop ham.
tirs 23. jun 22:21
Så det vil altså sige, at der kun er plads til folk som ukritisk forguder ham?
Og folk som hverken går voldsomt meget op i specifikt ham eller Messi, må ingenting sige, og bidrage med nogle nuancerede betragtninger på den modstand som Portugal reelt ikke fik i aften?
Du mener måske ikke, at sejren var lidt let købt, og at de mål kom på en meget billig baggrund?
Jeg kan i øvrigt ikke mindes nogensinde at have kaldt Messi for Gud, eller noget der minder om det.
Og folk som hverken går voldsomt meget op i specifikt ham eller Messi, må ingenting sige, og bidrage med nogle nuancerede betragtninger på den modstand som Portugal reelt ikke fik i aften?
Du mener måske ikke, at sejren var lidt let købt, og at de mål kom på en meget billig baggrund?
Jeg kan i øvrigt ikke mindes nogensinde at have kaldt Messi for Gud, eller noget der minder om det.
tirs 23. jun 22:24
Messi fans sammenligner ikke Messi med Ronaldo. Det er vist omvendt.
Det er en gave til Ronaldo når han nævnes i sammenhæng med Messi.
Jeg er Kane fan. Han er den bedste angriber pt imo, men han kan heller ikke sammenlignes med Messi.
Det er en gave til Ronaldo når han nævnes i sammenhæng med Messi.
Jeg er Kane fan. Han er den bedste angriber pt imo, men han kan heller ikke sammenlignes med Messi.
tirs 23. jun 22:30
Ronaldo lever af et stort selvbillede, det tilgiver vi ham for. Men der var sandt for dyden heller ikke meget at komme efter i første kamp. Så, fint at han stempler ind.
tirs 23. jun 22:34
XSDU, eller hvad du hedder, det rager mig egentlig.
Er sgu da total pinligt at i skal benytte enhver mulighed for at pisse på så stor en spiller. At det kan bringe jeres pis i kog, at han siger det til kameraet efter kampen, afslører jo hvilket personligt had i har til manden der driver jer til at kommentere som i gør. Det er helt naturligt at være ovenpå, efter at være svinet så groft til, som han er blevet af jer, og alle andre såkaldte "eksperter" de sidste par dage. Det er da et kæmpe boost til selvtilliden, uanset hvem han lige har scoret 2 mål mod, selvtilliden er i øvrigt en af Ronaldos spidskompetencer og nok en af grundene til du/i ikke kan fordrage ham, men at han dyrker det og prøver at styrke sig selv ved f.eks. den aktion foran kameraet, er en del af hans spil og det der gør ham til den han er, og tillader ham at præstere som han har gjort i 20 år nu. Men som sagt, og jeg gider egentlig ikke blive ved med at forsvare CR i samtlige tråde, visse personers debattering omkring ham må være drevet af et voldsomt personligt had.
Er sgu da total pinligt at i skal benytte enhver mulighed for at pisse på så stor en spiller. At det kan bringe jeres pis i kog, at han siger det til kameraet efter kampen, afslører jo hvilket personligt had i har til manden der driver jer til at kommentere som i gør. Det er helt naturligt at være ovenpå, efter at være svinet så groft til, som han er blevet af jer, og alle andre såkaldte "eksperter" de sidste par dage. Det er da et kæmpe boost til selvtilliden, uanset hvem han lige har scoret 2 mål mod, selvtilliden er i øvrigt en af Ronaldos spidskompetencer og nok en af grundene til du/i ikke kan fordrage ham, men at han dyrker det og prøver at styrke sig selv ved f.eks. den aktion foran kameraet, er en del af hans spil og det der gør ham til den han er, og tillader ham at præstere som han har gjort i 20 år nu. Men som sagt, og jeg gider egentlig ikke blive ved med at forsvare CR i samtlige tråde, visse personers debattering omkring ham må være drevet af et voldsomt personligt had.
tirs 23. jun 22:41
CR.
Du skriver som om at Ronaldo læser hele internettets kommentarer 🤣
Dit kærlighedsforhold til CR er tydeligt og du vil gøre alt for at forsvare ham. Selv når det er lidt tåkrummende.
Anonym og forfærdelig 1. runde af CR. Så fik han kritik. Nu scorer han så 2 mod Uzbekistan og straks føler han trang til at råbe "IM BACK"
Det er da liiidt tåkrummende at se på.
Og så blæser folk det op til noget større, bevares. Men sammenligningen herinde går jo mest på at CR råber "im back" efter 2 mod et dårligt hold. Mens Messi går en runde for fansne og derefter er ydmyg i medierne.
Det er trods alt lettere af holde af Messis væremåde end CRs.
NÅR DET ER SAGT! Så er Ronaldo selvfølgelig en fremragende fodboldspiller.
Du skriver som om at Ronaldo læser hele internettets kommentarer 🤣
Dit kærlighedsforhold til CR er tydeligt og du vil gøre alt for at forsvare ham. Selv når det er lidt tåkrummende.
Anonym og forfærdelig 1. runde af CR. Så fik han kritik. Nu scorer han så 2 mod Uzbekistan og straks føler han trang til at råbe "IM BACK"
Det er da liiidt tåkrummende at se på.
Og så blæser folk det op til noget større, bevares. Men sammenligningen herinde går jo mest på at CR råber "im back" efter 2 mod et dårligt hold. Mens Messi går en runde for fansne og derefter er ydmyg i medierne.
Det er trods alt lettere af holde af Messis væremåde end CRs.
NÅR DET ER SAGT! Så er Ronaldo selvfølgelig en fremragende fodboldspiller.
Redigerettirs 23. jun 22:51
Det rager mig totalt at du synes det er tåkrummende, jeg er Real Madrid og CR7 fan, og kommenterer og debatterer i de tråde der omhandler disse. Det er en debatside, og jeg deltager på lige vilkår med alle andre.
Hvad du synes er tåkrummende, synes andre måske er fedt, tydeligvis mig ;)
Og at du hiver Messi ind i debatten her, afslører jo hvilket standpunkt du kommenterer fra. Jeg har ikke nævnt ham i en negativ vending nogle steder. Hvis du er i tvivl, så har jeg kun respekt til overs for ham.
"Det er trods alt lettere af holde af Messis væremåde end CRs."
Det synes du måske selv, og sikkert også andre, men der findes folk der har en anden holdning end dig. Det vil klæde dig at anerkende det, i stedet for at argumentere som om, at hele verden deler samme mening som dig.
Hvad du synes er tåkrummende, synes andre måske er fedt, tydeligvis mig ;)
Og at du hiver Messi ind i debatten her, afslører jo hvilket standpunkt du kommenterer fra. Jeg har ikke nævnt ham i en negativ vending nogle steder. Hvis du er i tvivl, så har jeg kun respekt til overs for ham.
"Det er trods alt lettere af holde af Messis væremåde end CRs."
Det synes du måske selv, og sikkert også andre, men der findes folk der har en anden holdning end dig. Det vil klæde dig at anerkende det, i stedet for at argumentere som om, at hele verden deler samme mening som dig.