CR1000👑
Jeg havde værdsat, hvis du i det mindste havde læst hvad jeg skrev.
Jeg har intet specielt forhold til hverken Messig eller Ronaldo, derfor heller intet had.
Således vil jeg sætte pris på, ikke at blive sat i bås med de som reelt har et had til ham.
Et had som jeg naturligvis heller ikke er fan af, da det netop er unuanceret.
Selvtillid er en rigtig fin ting, og godt for Ronaldo at han har den.
Men vil du da ikke mene, at der ville have været forskel på hvis han lavede 2 mål og spillede fremragende mod et langt bedre hold, end at gøre det på en så billig baggrund, som han gjorde det i aften?
Jeg ønsker ham intet ondt, det har jeg ingen grund til. Men jeg er enig med de som siger at det måske er lidt upassende at sige at man er "tilbage" når det er på en så billig baggrund som det her var tilfældet.
Som sagt vil jeg rigtig gerne se hans niveau udfolde sig, i en kamp mod Argentina eller Spanien, som det jo lyder som at de kan rende ind i.
Præsterer han flot der, anderkener jeg det naturligvis uden at tøve. Men nu skal Potugal jo lige nå dertil først.
Jeg havde værdsat, hvis du i det mindste havde læst hvad jeg skrev.
Jeg har intet specielt forhold til hverken Messig eller Ronaldo, derfor heller intet had.
Således vil jeg sætte pris på, ikke at blive sat i bås med de som reelt har et had til ham.
Et had som jeg naturligvis heller ikke er fan af, da det netop er unuanceret.
Selvtillid er en rigtig fin ting, og godt for Ronaldo at han har den.
Men vil du da ikke mene, at der ville have været forskel på hvis han lavede 2 mål og spillede fremragende mod et langt bedre hold, end at gøre det på en så billig baggrund, som han gjorde det i aften?
Jeg ønsker ham intet ondt, det har jeg ingen grund til. Men jeg er enig med de som siger at det måske er lidt upassende at sige at man er "tilbage" når det er på en så billig baggrund som det her var tilfældet.
Som sagt vil jeg rigtig gerne se hans niveau udfolde sig, i en kamp mod Argentina eller Spanien, som det jo lyder som at de kan rende ind i.
Præsterer han flot der, anderkener jeg det naturligvis uden at tøve. Men nu skal Potugal jo lige nå dertil først.