Cristiano Ronaldo kiggede direkte ind i kameraet for at give en besked efter Portugals 5-0-sejr over Usbekistan. Efterfølgende forklarede han, hvad han mente.
To Messi fans der lige skal ind og pisse lidt på Ronaldo, for hvilken grund? Det er simpelthen så pinligt at være vidne til. Han er, sammen med Messi, vor tids største spiller, som har inspireret millioner af unge mennesker til at spille fodbold, og givet os tilskuere ufattelige minder, ufattelige mål. Jeg kunne ikke få mig selv til at gå ind og svine Messi i en tråd, hvor han har brændt et straffe. Det har jeg simpelthen for meget respekt for ham og fodbolden til. Men det er anderledes hos mange brugere herinde, må man forstå.
Uanset at Usbekistan ikke er en sværvægter, så var det to flotte Ronaldo mål. I øvrigt er Østrig, Algeriet, Irak osv. heller ikke sværvægtere. Indtil videre har der altså kun været en stor kamp, og det var England mod Kroatien. Der kommer en stor kamp mere når Norge møder Frankrig i sidste runde, men det er et af mine problemer med denne her slutrunde. For få store kampe i gruppespillet.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Jeg er Argentiner og elsker Messi og fodbold, fantastisk at Ronaldo kommer i gang. Jeg håber at Messi og Ronaldo møder hinanden en sidste gang, hvis det sker, så findes der fodboldguder.
Det er ærligt lidt fjollet at sige “I’m back” efter at have scoret to mod nr. 50 på verdensranglisten. To flotte mål, men klap nu lige hesten og fokusér på at hjælpe dit hold.