Snak

Mere indhold efter annoncen
Fantastisk, at han bare bliver ved, den gamle. Utroligt flot mål og generelt bare nogle flotte mål af Portugal. Polen kunne sagtens have scoret en pind i første halvleg, men de blev godt nok sat på plads i anden!
Klasse!
TheSpursyWay
Lidt dumt at gøre grin med en spiller, der bogstaveligt er større end din trofæløseklub 😅
Hahahhaha… lige i skabet Galacticos 2.0… så dit skab er nu også større end hans og spurs’ :-)
TheSpursyWay debatterer generelt bare på et lavt niveau, så intet nyt under solen ;)

De sidste to indlæg vinder dagens kommentarer :D
Hov, vendte lige tilbage til tråden. Forventede ikke svar retur. Sjovt at nævne hans antal af assist i stedet for mål…?
Endnu sjovere er det I nævner mit niveau ift jeres eget 😂🤣
Halløj der... holder du også med Spurs? Vi to må være bedste venner?!
Annonce