Ungdommen er fremtiden. Bedre at inkludere en exkludere. Jeg synes personligt at det er godt at opretholde udelukkelsen af den professionelle elite at
Snak
Denne tråd er låst. Det er derfor ikke muligt at kommentere.
Rusland tilbage i FIFA-varmen i ny U15-turnering
tors 25. jun 13:57
<p>FIFA afholder til oktober en ny U15-turnering, som skal afvikles i Aserbajdsjan, og den er åben for alle lande, inklusiv Rusland.</p>
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her