Nej, men der er ikke noget, de kan gøre ved det. Barca vil gerne købe ham og Julian vil gerne til Barca. Når de to ingredienser er til stede, så ender det enten i en handel, eller i en situation, hvor spilleren(Julian) og klubben(Atletico) begge står tilbage som tabere.
Dette er fodbold, ikke en børnehave. De bedste spillere vil altid skifte til større klubber, hvis de får muligheden. De vil spille på det højest mulige niveau, de overhovedet kan komme til. Om det så er et skifte fra Horsens til Brøndby, eller fra Sunderland til Liverpool. Det er sådan, det fungerer.
Atletico opnår intet andet, end at gøre sig selv til grin og det på den ene eller anden måde.