Bold 261073 Tillykke med jobbet.
Du ved alt om transfers.
Jeg synes faktisk det er dig som gentager dig selv.
Ja måske er det en tabersag hvis de ikke sælger. Men hvis de sælger så øger de afstanden til Barca. Så ved ikke at sælge sker der det at de ikke bruger ham, men han spiller ikke for Barca.
Og skiftede han ikke væk fra City? Verdens bedste og mest vindende klub, så hvorfor skulle han til Barca og Real nu?
Det kan sagtens være du får ret i at det kommer til at ske. Og hvis det sker, så har Barca bare gjort det på deres klamme måde igen - de lægge pres på gennem medierne og har ikke råd til at betale hvad det koster og så bliver spillere. Utilfreds og så er det pludselig sælger klubben der er skurken. Ville klæde FIFA at lave noget mod dette.
Du ved alt om transfers.
Jeg synes faktisk det er dig som gentager dig selv.
Ja måske er det en tabersag hvis de ikke sælger. Men hvis de sælger så øger de afstanden til Barca. Så ved ikke at sælge sker der det at de ikke bruger ham, men han spiller ikke for Barca.
Og skiftede han ikke væk fra City? Verdens bedste og mest vindende klub, så hvorfor skulle han til Barca og Real nu?
Det kan sagtens være du får ret i at det kommer til at ske. Og hvis det sker, så har Barca bare gjort det på deres klamme måde igen - de lægge pres på gennem medierne og har ikke råd til at betale hvad det koster og så bliver spillere. Utilfreds og så er det pludselig sælger klubben der er skurken. Ville klæde FIFA at lave noget mod dette.